Beantwoord

emailadres aanmaken @kpnmail

  • 11 August 2020
  • 28 reacties
  • 1113 keer bekeken

is het mogelijk van mijn bestaande @hetnet emailadres een gelijk adres met @kpnmail te maken?

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 August 2020, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Ruud_Mieke, @Kopl,  welkom op het forum!  

 

@Ruud_Mieke: het mailadres dat jullie willen is inderdaad nog beschikbaar. Ik begrijp alleen dat het niet lukt om deze zelf aan te maken. Dus heb ik dat bij dezen voor jullie gedaan. Het is een alias geworden van het Hetnet adres waardoor beide adressen uitkomen in hetzelfde postvak en ook het wachtwoord delen. Je kunt dit nakijken door in te loggen op email.kpn.com met je KPN ID. Daar staat het mailadres, en als je hem aanklikt zie je dan het alias ook staan.

 

@Kopl:  het e-mailadres waarvan je aangaf deze graag te willen (ok****@kpnmail.nl) is al jouw mailadres. Je kunt deze gebruiken door in te loggen op de webmail met dat mailadres en het bijbehorende wachtwoord. Of door dit mailadres in te stellen in een mailprogramma.

Als je het wachtwoord van dit mailadres niet meer weet, log dan met je KPN ID (dat waarmee je ook op het forum inlogt) in op email.kpn.com. Klik daar het mailadres aan, en dan kun je op de volgende pagina het wachtwoord wijzigen.

Hallo Erik

Dank u wel voor de info 

ik heb een laptop een ipad en een mobieltje en ben op facebook

in het kort: sinds jaren is mijn email-adres xxx

onlangs ben ik een hobby begonnen en wil daar een gescheiden bestand handhaven

Cor P. de Jong   email-adres  xxxx   (inmiddels toegekend)

een kleinkind komt binnenkort langs om mbv uw info de zaak rond te breien

groetjes

Cor de Jong

admin: e-mail adressen verwijderd ivm privacy

Reputatie 7
Badge +30

Ah, ik begrijp het @Kopl. Je wilt dat kpnmail adres dat inmiddels is aangemaakt apart gebruiken van je gmail. Dat kan heel gemakkelijke. Sowieso kun je dan de KPN webmail gebruiken. Dat is helemaal apart van Gmail. Daarnaast kun je het mailadres ook instellen in een mailprogramma! Fijn om te horen dat je kleinkind daarvoor langskomt. Mocht het nodig zijn, de informatie over hoe je een mailadres instelt in een mailprogramma vind je hier. Op die manier is het ook apart van Gmail.