Beantwoord

Foutcode 0x800CCC0E met zakelijke e-mailadres in Outlook

  • 4 January 2021
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

Hallo, outlook geeft foutcode 0x800CCC0E aan bij ons zakelijk emailadres. We ontvangen geen mail. Ons prive emailadres ontvangt wel mail. Hoe kan dit?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board & titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Jose_ 11 January 2021, 17:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @J. Eckhardt, welkom hier op het forum!

Wat een vreemde foutcode! Je bent hier op het KPN Forum voor particulieren. Ik adviseer je om je vraag te stellen op het KPN Forum voor zakelijke klanten, aangezien je aangeeft dat het je zakelijke e-mailadres betreft.

Je kunt ook even bellen met de afdeling Zakelijk. Zij zijn elke dag bereikbaar op het nummer 0800 0403.