Beantwoord

Hoe voeg ik mijn KPN mail account in Outlook 2021?

  • 25 March 2024
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Toevoegen van mijn kpn-account lukt niet. Steeds volgt aan het eind de mededeling dat er iets is misgegaan: “Het outlook-gegevensbestand is niet gemaakt. Controleer of de schijf waarop u oplaat niet vol is of beveiligd te schrijven en ofhet bestand niet in gebruik is”. Wel verschijnt in de accountlijst links in Outlook mijn kpn-account, maar daar kan ik niks mee doen. Als ik probeer om het gegevensbestand van mijn kpn-account te prioriteren dan wordt dat geweigerd omdat het een ost-bestand is en geen pst-bestand. De aliassen van mijn kpn-account staan er wel en werken gewoon.  Help ik wordt gek. 

icon

Beste antwoord door Bonsum 25 March 2024, 13:40

Bekijk origineel

5 reacties

Even met MS contact opnemen @Bonsum 

 

Tja, kon ik ze maar bellen. Die quote gebruikte wijlen mijn schoonvader zijn leven lang lang en hij is 90 geworden, maar had niks met computers. 

Tja, kon ik ze maar bellen. Die quote gebruikte wijlen mijn schoonvader zijn leven lang lang en hij is 90 geworden, maar had niks met computers. 

Anders gewoon de KPN webmail gebruiken, die werkt altijd. @Bonsum 

 

Goed, een half uurtje gechat met Samantha Nicole van MS en alles is opgelost op afstand. 

Reputatie 7
Badge +20

Heel fijn dat je hier verder mee geholpen bent door Microsoft @Bonsum, en bedankt dat je nog even hebt laten weten dat het weer in orde is nu 😊

Reageer