Beantwoord

Ik kan gelezen e-mails niet meer terugvinden

  • 25 April 2024
  • 6 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik heb op mijn laptop last dat gelezen emails niet zijn terug te vinden. Als ik in het zoekvenster de naam plaats, komen ze wel weer tevoorschijn, maar ik wil weten waar ze blijven! En nog liever, dat ze gewoon in de map " postvak in" blijven staan.

Op mijn telefoon heb ik hier geen last van, alleen op de laptop in het KPN webmail programma.

icon

Beste antwoord door RBxx 25 April 2024, 14:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Zuidwardt 

Maak je in KPN Webmail gebruik van de categorieën? Zie de bovenbalk van Postvak IN.

Standaard staat de gelezen mail onder “Algemeen”, maar als webmail bijv. een nieuwsbrief herkent zal die zichtbaar zijn onder “Nieuwsbrieven”. Als je in de bovenbalk “dubbel klikt” krijg je de optie om die categorieën zelf anders in te delen of helemaal uit te zetten. Dan zie je alles bij elkaar.

In mijn laptop blijven gelezen mails in de inbox in webmail.kpnmail.nl. Het worden dan 'dunne’ letters.

Zet het pijltje eens op het woord (...) inbox. Dan kun je zien hoeveel mails er in die box staan.

Gebruik je op de laptop ook Webmail? Of een mailprogramma als Thunderbird of Outlook?

Ik zou heel graag die optie uit zetten, alleen weet deze digibeet dus niet waar..

 

Peter,

Ik gebruik alleen webmail op de laptop. En ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar het lukt niet. Als ik een bericht heb gelezen, is het uit " postvak in". En ze staan in geen enkele andere map ( zover ik kan zien) Als ik in de zoekopdracht de afzender plaats, komen ze wel weer tevoorschijn. Maar het buitengewoon lastig als je iets snel wil opzoeken..

Reputatie 7
Badge +10

@Zuidwardt

Ik denk dat je hier last hebt van een fout in de software van de KPN webmail.

De software van de webmail functioneert niet helemaal goed, heeft nog een grote fout. Als men op de naam van de afzender sorteert, wordt er niet op naam gesorteerd maar wel op het emailadres van de afzender. En bij dat sorteren op emailadres gaat het nog voor een 2e keer fout.

Zie ook dit antwoord:

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik zou heel graag die optie uit zetten, alleen weet deze digibeet dus niet waar..

 

Hallo @Zuidwardt , als je Categorieën wilt uitschakelen klik dan eerst op Weergave

Dan verschijnt het volgende menu.


Haal het vinkje weg bij "Categorieën gebruiken" door erop te klikken. Dan verdwijnen de categorieën en staan alle mails in Postvak IN bij elkaar. Ik verwacht dat je jouw “verdwenen” mails ook weer ziet.

 

Ik gebruik al 22 jaar alleen maar webbased mail. Nergens nog een mailprogramma. Alles komt dus van 1 plek (het web) en is altijd synchroon daardoor. Lang leve webmail.kpnmail.nl . Via laptop en smartphone. Gelezen mails blijven in inbox totdat je ze zelf verplaatst.

Reageer