Beantwoord

installeren e-mail op mijn nieuwe Iphone 8

  • 25 July 2020
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Bij het installeren van kpnmail op mijn nieuwe Iphone 8 loop ik constant vast na het invoeren van alle gegevens ,die ik volgens jullie instructie heb ingevoerd. Na het invoeren komt controleren en zie ik een radartje lopen, dat duurt vrij lang en het antwoord is:

De SMPT-server smpt.kpnmail.nl reageert niet. Controleer of de netwerkverbinding wekt en of je de juiste informatie hebt opgegeven in het veld Server uitgaande post. 

Die informatie ziet er als volgt uit:

Hostnaam: smpt.kpnmail.nl

Gebruikersnaam; *******@kpnmail.nl

Wachtwoord; het wachtwoord, dat ik gebruik om in te loggen bij mijnkpn en dat ik gisteren heb gewijzigd, omdat met ht oude wachtwoord de installering ook niet lukte

Hebben jullie nog tips?

 

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 31 July 2020, 12:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

netwerk verbinding is ok

Hallo @fred ten brink ,gebruik je wel poort 587, heb je authenticatie/verificatie wel aan staan?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @fred ten brink, is het ondertussen al gelukt? Want begrijp ik dat je de onze instructie voor de iPhone 8 hebt gevolgd? SSL en de juiste poort zijn gekozen? Dan moet het gewoon werken? Of anders toestel even uit en weer aan en opnieuw proberen. 

Het is gelukt, maar ik gebruik nu outlook. Dank voor de aanwijzing

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @fred ten brink, 

Het moet lukken met de iPhone 8. 
 

Ik heb het als volgt ingesteld;

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Top dat het gelukt is. 

Mocht er nog eens iets zijn, laat het dan vooral weten.