Beantwoord

Kan bijlagen bij mails in Outlook op mijn iPhone niet meer openen

  • 18 April 2024
  • 9 reacties
  • 69 keer bekeken

Sinds kort kan ik geen bijlages meer openen bij mails in Outlook op mijn iPhone. Ook kan ik mails niet meer verwijderen (als ik ze wil verwijderen, blijven ze staan).

Alle inkomende mailos zijn wel gewoon zichtbaar.

(Outlook op mijn iPhone is gekoppeld aan mijn KPN webmailaccount.)

 

Wie weet een oplossing voor dit probleem.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 April 2024, 21:09

Bekijk origineel

9 reacties

Kun je de mail wèl gewoon afhandelen via de webmail @Geert Beckers ?

 

Dank voor je reactie

“Kun je de mail wèl gewoon afhandelen via de webmail @Geert Beckers ?” => via webmail geen probleem. Daar kan ik bijlages wel openen.

Dan schort er iets aan de Outlook-instellingen op jouw mobiel vrees ik @Geert Beckers 

Je zou de app eens kunnen verwijderen en opnieuw aanmaken.

 

Dankjewel. Ik heb de Outlook-app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Het probleem is daarmee niet opgelost. Instellingen ben ik nagegaan, maar zie nergens welke instelling dit betreft. 

Ik kan je helaas niet verder helpen @Geert Beckers , ik heb geen verstand van Apple producten.

 

Reputatie 7

Microsoft maakt er de laatste tijd een potje van met haar Outlook app. Zeer regelmatig vertoont een nieuwe versie van de app tekortkomingen die soms ook spontaan weer verdwijnen.

Zo bleven bij mij sommige mails ook staan nadat ik ze verwijderd had en was dat issue even later weer verdwenen. Het zal dus vast en zeker een synchronisatieprobleem met de mailserver geweest zijn. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Geert Beckers, welkom hier. 

Ik vermoed ook dat dit aan de Outlook app ligt. Om dit zeker te weten, zou je je account willen instellen in de standaard E-mail app op de iPhone en dan kijken of het verwijderen lukt? 

Ik hoor graag van je. 

Beste Alex, dankjewel vooor je reactie. De Outlook staat als standaard ingesteld. Het verwijderen is overigens niet het belangrijkste probleem. Soms lukt dat niet, vaak wel (dat is heel onregelmatig het geval). Het grootste probleem is het niet kunnen openen van de bijlagen bij de mails. Dat lukt structureel niet. Het format van de bijlage maakt niet uit. Pdf, MS Word of pictures, geen enkele kan ik openen.

Reputatie 7
Badge +24

Beste Alex, dankjewel vooor je reactie. De Outlook staat als standaard ingesteld. Het verwijderen is overigens niet het belangrijkste probleem. Soms lukt dat niet, vaak wel (dat is heel onregelmatig het geval). Het grootste probleem is het niet kunnen openen van de bijlagen bij de mails. Dat lukt structureel niet. Het format van de bijlage maakt niet uit. Pdf, MS Word of pictures, geen enkele kan ik openen.

Duidelijk, zou je alsnog dit willen proberen? 

Zou je je account willen instellen in de standaard E-mail app op de iPhone en dan kijken of het verwijderen lukt? 

Ben benieuwd of het dan wel lukt. 

Reageer