Vraag

kan geen email verbinding tot stand brengen

  • 1 October 2020
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

plotseling is de kpn  email verbinding van mijn mac book pro verbroken.

terwijl deze op mijn telefoon wel gewoon blijft werken

ik heb wachtwoord opnieuw aangemaakt

maar bij invullen nieuw wachtwoord zegt mail programma dat er geen verbinding kan worden gemaakt.

Alle andere email adressen doen het wel

kpn gebeld maar de telefonist zegt dat ik het volgende week nog maar eens moet proberen er zouden systeem fouten zijn.

zelf lijkt mij dit toch erg onwaarschijnlijk.

Via web mail werkt het wel.

Wie kan mij helpen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@tomkpnproblemen Welkom op het forum. Wat lastig dat het niet lukt om je mail in te stellen, maar ik begrijp dat het mailadres wel werkt via de webmail en op je mobiele telefoon. Dan gaat er dus iets op de macbook mis, zegt het mail programma enkel dat er geen verbinding gemaakt kan worden of krijg je ook een meer specifieke foutmelding?

Het gaat hier niet om instellen. Alles functioneerde voorheen goed op het kpn e-mail eccount. Ik denk niet dat er wat mis gaat op mijn Mac book. Het is vreemd want precies het zelfde gebeurde op mijn a Mac. Daar bij was er nog een ander wonderlijk verschijnsel. Ik heb nog een ander e-mail provider. Als ik deze via mijn kpn router iMac en Mac book probeerde te bereiken werd deze geblokkeerd. De ik dit via de hotspot van mijn telefoon dan ging dit prima.

Afgelopen zondag werkte plotseling alles weer.

Het is ook wonderlijk dat de kpn steeds in z’n communicatie ervan uitgaat dat de fout elders ligt en niet bij hun. Mijn conclusie is simpel het e-mail netwerk van kpn Verbinding functioneerde simpelweg niet en blijkbaar zijn er ook blokkades aan gebracht op een andere webmail contact. Waarom is er geen duidelijk klachten portaal zonder de liniair aangebrachte doolhoven die allen maar antwoord geven op standaard vragen.