Beantwoord

Kan ik me afmelden voor de berichten vanuit KPN?

  • 24 March 2024
  • 8 reacties
  • 107 keer bekeken

De maandelijkse KPN nieuws en tips e-mail krijg ik steevast meerdere keren binnen op het zelfde mail adres. De meest recente editie heb ik inmiddels verspreid over meerdere dagen alweer 7x mogen ontvangen. Zie bijgesloten screen shot. Nu heb ik verder geen oordeel over de inhoud van deze nieuwsbrief maar na 7x dezelfde te hebben ontvangen gaat het toch wat tegen staan. Nu zou ik me natuurlijk kunnen afmelden voor deze e-mailing maar op zich zou ik deze best 1x willen ontvangen. Ik heb alleen geen idee waar dit fout gaat. Hopelijk weet er iemand een oplossing. 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 28 March 2024, 09:33

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Wijchen024 

 

Je zou eens in MijnKPN bij de privacy-instellingen kunnen kijken, per product kan je daar aan of uit vinken of je nieuwsbrieven, meldingen e.d. je wilt hebben, misschien staan de nieuwsbrieven bij alle producten aan in jouw privacy-instellingen:

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, 7 keer is een beetje overdreven inderdaad @Wijchen024 🤔

Even voor de volledigheid: krijg je ook andere mails meerdere keren binnen? Of gaat het echt alléén om onze nieuwsbrief?

 

Bedankt voor jullie reacties 😄. Inmiddels heb heb ik de privacy instellingen bekeken maar hier kan ik geen bijzonderheden zien. Het ontvangen van de nieuwsbrief staat aangevinkt. Als ik dit bij 1 product uitzet (bijv. vast internet) dan schakeld dit ook uit onder het product mobiel en vice versa.

Overige mailingen van KPN zoals bijvoorbeeld mededelingen over onderhoud ontvang ik gelukkig maar 1x.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik zet de nieuwsbrief vanaf onze kant even uit voor jou @Wijchen024, en daarna weer aan. Misschien dat het opnieuw aanmelding in onze systemen er voor zorgt dat dit niet weer voor gaat komen.

Mocht het bij de volgende nieuwsbrief tóch weer misgaan, laat je dat hier dan direct weten? Dan zet ik jouw situatie even door naar de juiste mensen zodat ze kunnen onderzoeken waar dit vandaan komt!

Ook deze maand heb ik  de KPN  nieuwsbrief weer 7x mogen ontvangen 😁. Dat is toch wel wat overdadig. Is het mogelijk om zoals gemeld door @Maja van KPN  om dit alsnog door te zetten naar " de juiste mensen zodat ze kunnen onderzoeken waar dit vandaan komt"? Bij voorbaat al dank voor de ondersteuning. 

 

Zie ook het screen shot hieronder.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er mee aan de slag @Wijchen024, want dit is toch echt wel foute boel 😅😬

Reputatie 7
Badge +9

@Maja van KPN Ik kreeg ook de nieuwsbrief (gelukkig maar 1 keer) ondanks ik afgemeld heb, dus opnieuw op de link en de email klikken en opnieuw afmelden. Waarschijnlijk worden ook de nieuwsbrief instellingen getroffen door de lopende tv-storing.

Reputatie 7
Badge +20

Vanuit de afdeling die de nieuwsbrief verzonden heeft kunnen ze er geen verklaring voor vinden @Wijchen024, dus ik heb nu de collega's ingeschakeld die de mails zelf kunnen analyseren. Ik stuur je even een privébericht met een aanvullende vraag!

Reageer