Beantwoord

Kan mijn mappen op webmail niet meer vinden

  • 27 April 2020
  • 8 reacties
  • 330 keer bekeken

Ik kan mijn mappen en submappen (behalve de Inbox en Outbox) op webmail niet meer vinden.

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 April 2020, 16:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @g j heesen ,

Er hebben op het forum al meer gebruikers zich gemeld met verdwenen “eigen” mappen.

Kijk eens of dit ook voor jou de oplossing is om de mappen terug te vinden:

  • Mijn eigen aangemaakte mappen zijn niet zichtbaar na de migratie?
    Zorg ervoor dat je “Mijn Mappen” ook daadwerkelijk uitgeklapt hebt. Dit doe je door te klikken op het driehoekje ervoor.
    Als dat niet helpt, ga naar instellingen (⚙️) en dan  “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”.  Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor “Opslaan”

Dit en meer is te vinden in het topic De nieuwe KPN Webmail

Bedankt voor de oplossing!! Het heeft mij goed geholpen.

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan👍.

Ik ben ook mijn mappen kwijt in de webmail (althans een deel is niet meer zichtbaar). De instelling e-mail wijzig IMAP abonnementen kan ik niet vinden. Misschien nog oude versie?

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Yvon Tovar , er is maar één versie van Webmail, die is al een jaar geleden ingevoerd. 

Ga naar instellingen (⚙️) en dan  “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”

dit is wat ik zie.

Reputatie 7
Badge +21

Aha @Yvon Tovar , je gebruikt Webmail op een klein scherm (telefoon?). Daar zijn niet alle opties zichtbaar door de beperkte ruimte op het scherm. Webmail past de schermen aan op basis van het device waarop je werkt. Sommige opties ‘verdwijnen’ helaas helemaal. Kan je misschien op een tablet of laptop kijken?

Geweldige tip, gebruik normaal alleen mijn telefoon en outlook maar dit heeft het opgelost.