Beantwoord

KPN mail melding uitschakelen

  • 22 April 2024
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Telkens wanneer ik inlog, krijg ik van KPN een bericht dat ik weer ingelogd heb. Ik begrijp dat het een beveiliging is, maar kan ik dat ook uitschakelen? Trouwens klikken op de link in die mail om te reageren werkt ook niet. Je komt op een mpoin.io site maar die kan de pagina niet vinden: “Pagina is niet bereikbaar”.

icon

Beste antwoord door RBxx 22 April 2024, 12:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

In principe zou u niet elke keer zo'n mail moeten krijgen. Doet u steeds cookies verwijderen in de browser ofzo? 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Weerd12 

Dan lijkt het erop dat je cookies verwijdert, wellicht automatisch bij verlaten van de browser.

Laat de volgende cookie(s) staan: api.kpn.com Daarmee wordt wel/niet ingelogd bijgehouden.

 

bron → Nog steeds die irritante mail als ik inlog | KPN Community

Hallo @Weerd12 

Dan lijkt het erop dat je cookies verwijdert, wellicht automatisch bij verlaten van de browser.

Laat de volgende cookie(s) staan: api.kpn.com Daarmee wordt wel/niet ingelogd bijgehouden.

 

bron → Nog steeds die irritante mail als ik inlog | KPN Community

Bedankt voor de tip. Ik verwijder  inderdaad eens de zoveel tijd de cookies, maar in Edge bijv. had ik de cookies van derden geblokkeerd. Ik heb nu api.kpn.com toegevoegd om toe te staan maar ontving weer een mail. Misschien moet ik eerst herstarten. Wordt vervolgd.

 

Zojuist opnieuw gestart en inglogd en opnieuw de melding. Dus toevoegen van api.kpn.com werkt niet. 

Ik kan nog proberen om optie cookies blokkeren uit te schakelen, maar ben persoonlijk niet zo’n fan van al die cookies.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval.

Reageer