Beantwoord

KPN webmail

  • 23 October 2019
  • 4 reacties
  • 165 keer bekeken

Reputatie 2

Beste Forum leden 

Ik ben een aantal  e-mails kwijt nu hoorde ik dat KPN een backup heeft van mijn mails van mijn emailadres dat ze die bewaarde van de laatste 6 maanden klopt dit . Als het klopt hoe kom ik aan die backup moet ik daar KPN voor bellen of mailen of kan ik daarvoor naar de KPN Winkel .

John 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 October 2019, 14:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Johnnyboy. Dit is voor mij nieuwe informatie, waar heb je dit precies gelezen?

Wanneer jij een bericht van onze verwijderd is deze volledig weg. Je kunt kijken of de berichten nog in de Webmail te vinden zijn, als je ze daar niet ziet kun je het helaas niet meer herstellen. Kijk ook in de map Prullenbak. 

Reputatie 2

Hoi Johnnyboy. Dit is voor mij nieuwe informatie, waar heb je dit precies gelezen?

Wanneer jij een bericht van onze verwijderd is deze volledig weg. Je kunt kijken of de berichten nog in de Webmail te vinden zijn, als je ze daar niet ziet kun je het helaas niet meer herstellen. Kijk ook in de map Prullenbak. 


Hoi Alex 

Ik heb dit op een forum gehoord op internet maar dit verhaal klopt niet dan . 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Johnnyboy. Dit is voor mij nieuwe informatie, waar heb je dit precies gelezen?

Wanneer jij een bericht van onze verwijderd is deze volledig weg. Je kunt kijken of de berichten nog in de Webmail te vinden zijn, als je ze daar niet ziet kun je het helaas niet meer herstellen. Kijk ook in de map Prullenbak. 


Hoi Alex 

Ik heb dit op een forum gehoord op internet maar dit verhaal klopt niet dan . 

Nee, helaas niet. :( 

Reputatie 2

Oke jammer mijn vragen zijn in ieder geval beantwoord