Beantwoord

KPNPlanet en Website Emailadres niet te installeren op Outlook 2021

  • 18 April 2024
  • 12 reacties
  • 69 keer bekeken

Op mij nieuwe Laptop heb ik Office 2021 met Outlook geïnstalleerd. Zowel mijn kpnplanet als mijn website emailadressen worden niet herkend en kan ik dus niet toevoegen. 

Op mijn oude laptop werken die emailadressen probleemloos.

Mijn basis kpn emailadres hebt ik wel kunnen installeren en werkt ook met verzenden en ontvangen van e mail.

Hoe krijg ik de andere mailadressen toegevoegd en ook werkend?

 

icon

Beste antwoord door AriënC 18 April 2024, 17:08

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Heb je hier al gekeken? 

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail

AriënC ja, die had ik al gevonden. Alleen staat Outlook 2021 daar niet bij.

Reputatie 7
Badge +8

Kies anders eens versie lager. 

AriënC bedoel je om te installeren in Outlook, of om te raadplegen in de probleemoplosser. Outlook 2021 is totaal anders dan de lagere versies. De probleemoplosser van 2019 helpt daar niet in

Reputatie 7
Badge +8

Waar gaat het precies fout? Wat doe je dan precies? Welke melding krijg je? 

Het gaat erom dat je het handmatig aanmaakt. Volgens mij denkt Microsoft anders dat je een persoonlijk Microsoft account wilt toevoegen. Ik heb Outlook 365 en handmatig is het mij prima gelukt.

Reputatie 7

Kan je eens screenshots posten van de schermen die je doorloopt om dat @kpnplanet.nl adres in Outlook 2021 te registreren?

Microsoft maakt er de laatste tijd een behoorlijke puinhoop van met hun Outlook apps. Zo kon ook ik mijn @planet.nl adres een tijdje terug niet koppelen in nieuwe Outlook terwijl het @planet.nl van mijn vrouw geen enkel probleem gaf. Ik gebruik nu alleen nog maar Outlook 365 uit mijn Office 365 abonnement want daarmee treden deze problemen gelukkig niet op.

AriënC wanneer ik kies voor ‘account toevoegen’, en ik zet mijn gebruikelijke email adres er in - wat al bekend is binnen Microsoft, herkent hij dat e mail adres niet en kom ik dus niet verder.

Ik gebruik het Officepakket voor thuisgebruik en zelfstandigen

wjb het lijkt er idd op dat ik met hetzelfde kamp als jij. Mijn partner lukte het idd wel binnen zijn pakket.

Reputatie 7
Badge +8

Is er geen mogelijkheid om handmatig een account toe te voegen?

AriënC nee, voor zover ik kan zien, niet

Reputatie 7

AriënC nee, voor zover ik kan zien, niet

Die is er natuurlijk wel alleen zit die waarschijnlijk wat verstopt.

Plaats hier een screenshots van de schermen die je te zien krijgt.

Wel persoonlijke gegevens (gedeeltelijk) wegpoetsen.

Reputatie 7
Badge +8

En kies dan 'Profielen beheren’

En klik op E-mail accounts.

 

Maar echt, wat moet je voor zoiets diep zoeken in het gedrocht van een 1001-windows based MS Outlook.

Reageer