Vraag

mailprobleem: mail naar zelf komt soms niet aan

  • 9 May 2019
  • 61 reacties
  • 1578 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

61 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Gebruikersnaam is xxxxx@HetNet
Hetnet email adres dus, xxxx@hetnet
heb hem weer, maar dat TLS kan ik op de MacBook niet invoeren en op de iPhone staat het wel met poort 587, maar vanuit de iPhone werk het ook niet
Reputatie 7
Badge +11

Een voorbeeld van de settings
Gebruik je IMAP dan is het enige verschil dat je bij de inkomende mail bij Hostnaam imap.kpnmail.nl invult en poort nummer 993.
De SMTP blijft voor POP of IMAP gelijk.

[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/kpn-nl/attachment/d6c00222-814d-4703-ab67-9380016fc6d5.jpg[/img]


ik heb mailadres verwijderdndus dat is nu niet te zien, maar dit ziet er anders uit als bij u. Misschoen is dat andere een Windows afdruk
Reputatie 7
Badge +11
Zet het vinkje eens uit bij , beheer verbindingsinstellingen automatisch,en vul dan de rest in
En gebruikersnaam is xxxxx@hetnet

Reputatie 7
Badge +11
Gebruikersnaam veranderen in je e-mail adres dus xxxx@ hetnet
En het vinkje nu ook uitzetten bij beheer verbindingsinstellingen automatisch (onder)
En vul het laatste deel in



dat gaat niet
Reputatie 7
Badge +11
Gebruikersnaam is je e-mail adres

Gebruikersnaam veranderen in je e-mail adres dus xxxx@ hetnet
En het vinkje nu ook uitzetten bij beheer verbindingsinstellingen automatisch (onder)
En vul het laatste deel in
dat staat er toch. We komen er niet uit
Reputatie 7
Badge +11
...
Reputatie 7
Badge +11
Zet alle vinkjes uit bij beheer verbindingsinstellingen automatisch,dan kun je gewoon je poort invullen,zie mijn afbeelding
Reputatie 7
Badge +11
Vinkje uit zetten

Reputatie 7
Badge +11
Vergeet ook je wachtwoord niet in te vullen, daar om kreeg je net die foutmelding

Alles wat werd aangereikt heeft niet tot resultaat geleid.
Reputatie 7
Badge +11
Krijg je een foutmelding?
Probeer eens op je telefoon,want je schreef dat het daar ook niet op lukt.

KPN heeft een handige site welke u kunt helpen bij het instellen van de e-mail.. Klik hier om naar de toestelhulp van KPN te gaan.
Ik krijg ook geen fout melding. Het is gewoon een raadsel. Vijf weken geleden ging nog alles goed. Als ik in de buurt woonde kwam ik even langs
toestelhulp helpt ook niet
Reputatie 7
Badge +11
Wat jammer, hopelijk is er iemand in je familie die handig is,en de instellingen nog eens nakijkt voor je.
Heb ook nog een @kpnmail.nl adres en dat werkt goed en krijg via @hetnet.nl gewoon van andere gewoon binnen. En @gmail.com geeft ook geen probleem.

Dus als jullie er toch niet uitkomen laten we er maar mee stoppen
Reputatie 7
Badge +30
Ik kan me voorstellen dat het wat frustrerend wordt zo. Als je echt wilt kunnen we er mee stoppen. Maar, ok zou het toch nog graag iets langer proberen. Als we teruggaan naar wat Tycha schreef.

Vinkje uit zetten



Zou je dat nog willen proberen, dat je dat vinkje ook uitzet. Je krijgt dan de optie om zelf verbindingsinstellingen in te voeren.Kun je dan daar een screenshot van maken. Dan gaan we met je kijken wat daar moet komen te staan.

Reputatie 7
Badge +30
Top, dank je. Poort klopt, Gebruik TLS/SSL ook. Zet dan nu de optie Identiteitscontrole op wachtwoord. Als je dat niet ziet als optie, wil je dan aangeven welke optie er wel zijn?

Wachtwoord staat er wel bij