Beantwoord

Niet alle e-mails komen binnen door gebruik URL-shortners, wat nu?

  • 28 March 2024
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Ik heb een probleem met het ontvangen van e-mails van bepaalde klanten. Soms komen deze e-mails wel aan, soms niet. Ik heb contact gehad met abuse@kpn.comĀ en volgens deze afdeling ligt het aan de URL-shortners.
Het gaat hier over internationale klanten, grote bedrijven. Kunnen jullie ervoor zorgen dat mijn e-mails binnenkomen? Het begin echt problematisch te worden. Of kan ik beter overstappen naar een andere ISP?

Groet,

Mareille

Ā 

icon

Beste antwoord door Nick83 28 March 2024, 11:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Komt de mail ook niet in de SPAM map?

U heeft het over klanten. Dan bent u een bedrijf. En lijkt het me logisch dat u een zakelijk abonnement heeft. Dit forum is bedoeld voor particuliere klanten. Voor zakelijke klanten heeft KPN een ander forum.Ā 

Maar waarom gebruikt u Ć¼berhaupt email van KPN? Heeft u geen eigen domeinnaam?Ā 

Reageer