Beantwoord

OPGELOST - KPN webmail zegt dat wachtwoord fout is

  • 31 January 2020
  • 39 reacties
  • 1570 keer bekeken

Badge

Mijn vrouw en ik kunnen beiden niet meer inloggen op KPN webmail.

We krijgen de volgende melding: Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend.

Zeker wetende dat we geen foutieve gegevens hebben ingevuld, neem ik aan dat er een storing is bij KPN webmail?

icon

Beste antwoord door Nadia 31 January 2020, 17:05

Bekijk origineel

39 reacties

Reputatie 7

Hey @Abbedego en anderen. Op dit moment ervaren klanten helaas problemen met de Webmail. Inloggen lukt niet of nauwelijks. Als je succesvol ingelogd bent ontvangen je geen nieuwe mail of kan er geen mail verzenden worden. Probleem is bij ons bekend. We hebben het in onderzoek en werken aan een oplossing. Wordt vervolgd!  

Los van de storing kan ik mijn webmail op mijn IMac al weken niet benaderen, dan krijg ik de melding dat er een technische storing is. Via de iPad of mobiel lukte het tot vandaag wel, maar nu ook niet meer. Ik hoop van harte dat het met de storing te maken heeft, maar ik vrees van niet.…

Admin: post verplaatst

Reputatie 7
Badge +11

@Petula65 

 

Voor het probleem op de Mac zie https://forum.kpn.com/e-mail-10/problemen-met-inloggen-kpnmail-488844#post903835

Badge

Ik kan ook al geruime tijd niet meer in webmail en ook mijn outlook geeft problemen met foute login. Stap 1 van de KPN handleiding kijk of er een storing bij u in de buurt is. Wat zou het toch fijn zijn indien KPN dan ook verteld dat er een landelijke storing is nu zoek ik overal of er problemen zijn maar KPN maakt niet bekent dat ze problemen hebben.  Via andere sites en een forum moet ik er achter komen dat ik  mails niet kan ontvangen en versturen. Lijkt me toch een eerste vereiste dat KPN dit aan zijn klanten kenbaar maakt.  Storingen kunnen gebeuren maar klanten niet inlichten is echt ontzettend grof.

Zoek het maar uit, nergens een indicatie of er mail weer bruikbaar word vandaag, erg slordig.

Reputatie 7

Ik ontvang weer mail en kan weer inloggen op webmail.

Reputatie 7
Badge +21

Inderdaad, ook hier weer mail op alle apparaten. Via Outlook én webmail, inkomend én uitgaand.

Reputatie 7

Bedankt voor jullie reacties, @wjb en @RBxx. Lijkt erop dat de storing voorbij is. Al heb ik hier nog geen ‘officieel’ bericht van ontvangen. Hebben andere gebruikers ook al goed nieuws?  

Admin: Storing is officieel opgelost

Reputatie 7

Ik kan ook al geruime tijd niet meer in webmail en ook mijn outlook geeft problemen met foute login.

De storing is van vanmiddag @adhe55. Als jij langer dan dat niet kunt inloggen heeft dat een andere oorzaak. Sinds wanneer ondervind je inlogproblemen? Foutmelding? Dan kunnen we er naar kijken.  

Reputatie 7

Hebben andere gebruikers ook al goed nieuws?  

Dit berichtje komt van mijn dochter in Zuid-Afrika. :wink:

 

Reputatie 7

Hebben andere gebruikers ook al goed nieuws?  

Dit berichtje komt van mijn dochter in Zuid-Afrika. :wink:

 

Hahah. Leuk! Bedankt voor het delen, @wjb :D

Badge

Ik kan ook al geruime tijd niet meer in webmail en ook mijn outlook geeft problemen met foute login.

De storing is van vanmiddag @adhe55. Als jij langer dan dat niet kunt inloggen heeft dat een andere oorzaak. Sinds wanneer ondervind je inlogproblemen? Foutmelding? Dan kunnen we er naar kijken.  

De storing begon bij mij rond 13.30 uur dit betekent dat ik enkele uren niet heb kunnen mailen wat knap vervelend is als je thuis werkt. Momenteel ervaar ik geen problemen meer...

Bedankt voor het oplossen van de storing. Hopelijk blijft het nu goed werken.

Badge

Ook hier is alles weer in orde, het was even lastig omdat een cliënt op een offerte zat te wachten.

Bedankt in ieder geval voor de informatie over de storing!

Reputatie 2
Badge

Ook hier weer OK.

Goed weekend! 

Reageer