Vraag

Outlook en webmail geven enkel de binnengekomen berichten van de laatste 14 dagen weer

  • 9 March 2022
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Zowel webmail als mijn outlook-client en mijn app op mijn telefoon geven alleen de binnengekomen berichten van de laatste 14 dagen weer. De verzonden berichten box gaat wel een paar jaar terug in de tijd. 

Ik heb alles nagekeken. Alle instellingen van mijn outlook-client, de app op de telefoon, en de webmail van KPN. Ik kan nergens de mogelijkheid vinden om berichten tot een bepaalde periode terug in de tijd weer te geven, maar ik herinner mij dat dit voorheen wel kon. 

Het meest logische zou zijn dat dit via de webmail ingesteld kan worden, maar nergens in de webmail kan ik die mogelijkheid vinden. Ik vind het frustrerend dat dit zo moeilijk in te stellen is.

Wie kan mij helpen mijn oude berichten terug te vinden?

Groeten, Lammy

*Admin: afgesplitst van originele topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Lammetje69

Ik vrees dat die email definitief verdwenen is. Welk protocol(len) gebruik je in Outlook en die app ? POP of IMAP ? Bij gebruik van POP kun vaak instellen wanneer email verwijderd moet worden (bijv. na 14 dagen).

Heeft iemand anders toegang tot jouw email account ? Is jouw account gehackt ? Begin eerst eens met het veranderen van alle wachtwoorden. Blijft dan de email wel behouden ?

Hoi Willy22,

Ik gebruik een imap account. Niemand anders heeft toegang tot mijn mail en ik ben niet gehackt.

Ik gebruik de kpn account haast niet, maar toen ik van de week inlogde via de webmail zag ik dat de mail in mijn inbox maar tot 18/2/22 terugging. Het is dus mail van de laatste 3 weken. 

Wat vreemd is dat in verzonden berichten de berichten wel tot 2020 teruggaan.

Ik denk idd dat ik het ooit ergens heb ingesteld maar ik kan nu nergens meer vinden hoe ik de instellingen voor mijn inbox weer aanpas zodat ik alle mail behoud totdat ik het weggooi. 

Om de instellingen te veranderen heb ik op mijn desktop in mijn Outlook client gezocht en op mijn telefoon in mijn samsung app. Nu las ik vanochtend dat de samsung app niet de beste is om mail binnen te laten komen, dus zal ik eerst maar eens mijn kpn account overzetten naar een andere app. 

Dankjewel voor de feedback. 

Groeten, Lammy 

 

Reputatie 7
Badge +10

@Lammetje69 

Desondanks is het goed om eens het wachtwoord te veranderen.