Beantwoord

overstap telfort mail niet correct

  • 19 October 2020
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Hallo!

Ik probeer mij telfort mail instellingen aan te passen.

Via mijnTelfort word ik doorgestuurd naar mijn KPN - dat is prima.

Daar aangekomen vind ik dat het Thuis product gekoppeld is - ook prima.

Ik wil mijn bestaande telfort mail adressen aanpassen/wijzigen - ook wil ik deze gegevens weten om Outlook op een nieuwe pc in te stellen. Dit lukt helaas niet.

Als ik het Thuis product naar Informatie & Instellingen ga kom ik bij E-mail accounts terecht.

VIa beide opties daar (toevoegen en wijzigen) kom ik in een KNP inlog scherm terecht waar ik met met mij (nieuwe) KPN ID niet doorkom - ze verwijzen wel naar een knpmail account - maar die heb ik dus niet en kan ik ook niet aanmaken. Ik kom immers van Telfort. Wat nu? Ik kan geen kant op nu.

Kan niets wijzigen / niets toevoegen / niets verzenden in Outlook.

-Pieter

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 October 2020, 12:20

Bekijk origineel

4 reacties

Dit is de error die ik krijg als ik probeer in te loggen om accounts te wijzigen / toe te voegen

Hallo @PieterAlbers , als je dit weekend overgezet bent naar KPN moet je eerst nog een mail van KPN krijgen dat je definitief overgezet bent, die krijg je waarschijnlijk vandaag.

Minimaal 1 dag later krijg je dan toegang tot je emailaccounts. Nu dus nog niet.

Je kunt je accounts gewoon gebruiken, maar je kunt nog niets aanpassen en/of toevoegen en/of verwijderen qua accounts en aliassen.

Voor de goede orde, bij KPN heet een mailbox een mailaccount, bij TFT heette dat een mailbox.

Een alias bij TFT heet bij KPN een adres.

Dit om verwarring te voorkomen.

 

 

@JanD Dank je voor je antwoord!

Kom net van de telefoon met Telfort en de kans is idd aanwezig dat ik dit weekend overgezet ben.

Dan konden ze helaas niet zien - ook via de app kwam ik nog niet verder.

 

Ik wacht het nog even een dag af.

Hallo @PieterAlbers als je inlogt in MijnTelfort en je ziet staan dat KPN je gemigreerd heeft, ben je over en kun je via MijnKPN verder alles regelen, op de mail na, dat kan dus 1 of 2 dagen later.

Reageer