Beantwoord

Problemen met ophalen telfort email en inloggen op de webmail lukt ook niet meer

  • 23 April 2024
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

Hallo,

 

Ik krijg de email die op mijn telfort account binnenkomt niet meer binnen.

Als ik probeer in te loggen op webmail ) KPN Webmail (kpnmail.nl)) krijg ik de melding “Er zijn technische problemen met webmail op het moment. Probeer later opnieuw in te loggen.” 

Dit is al zeker een maand zo en de melding krijg ik zowel met mijn  kpn inlog gegevens als met de telfort inlog gegevens.

De email wordt sinds oktober niet meer opgehaald.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 25 April 2024, 09:41

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@AABKDD 

Gebeurt dit alleen met de KPN webmail ? Of ook met jouw emailprogramma ? Verwijder eens alle cookies.

Hoe goed is jouw internet verbinding ? Voer eens de KPN snelheidstest uit.

https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

Verwijder eens jouw browser en installeer die opnieuw.

Reputatie 7
Badge +10

@AABKDD 

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in en vermeld bij “Opmerkingen” alle emailaccounts waar je problemen mee hebt. Vervolgens kan misschien een KPN moderator eens in de KPN administratie duiken ?

Was de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) niet in staat om jou te helpen ?

Snelheid is 92MBPS.

De mail komt ook niet binnen in een email programma.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @AABKDD, welkom op onze community! Zoals je het beschrijft lijkt er met je account iets niet goed te gaan. Kun je hierover eens met ons bellen op 0800-0402?

Reputatie 7
Badge +10

@AABKDD 

Heb je een computer met Windows ? Open dan het programma "Cmd.exe” (dat staat in "C:\windows\system32” en type dan de volgende drie commandos:

1)) “Ping smtp.telfort.nl”

2)) “Ping imap.telfort.nl

3)) “Ping pop.telfort.nl”

In reactie op elk van deze drie commandos moet je dan een antwoord krijgen. Als het goed is krijg je dan o.a. een IP adres te zien. Dit is het teken dat je de telfort emailservers kunt bereiken. Wat krijg je als antwoord op deze commandos ?

 A contact met KPN helpdesk is het probleem opgelost

Reageer