Beantwoord

Twee email account koppelen aan outlook

  • 9 January 2021
  • 7 reacties
  • 137 keer bekeken

Ik heb net een tweede emailaccount aangemaakt. Ik wil dit account ook koppelen aan mail enz. Hoe doe ik dat?
En hoe kan ik dan dit tweede account openen via outlook?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 January 2021, 19:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @vatlappie , even in de betreffende handleidingen kijken van de mailsoftware.

 

Hallo@JanD, waar kan ik die handleidingen vinden? Ik kijk nl. vrijwel nooit op de KPN site. 

Hallo @JanD, waar kan ik die handleidingen vinden? Ik kijk nl. vrijwel nooit op de KPN site. 

Hallo @vatlappie , jouw vragen hebben niets met KPN te maken.

Je wilt waarschijnlijk de MAIL-app van Windows 10 gebruiken en een bepaalde Outlook-versie, welke, de Outlook die voorheen Hotmail heette of een bepaalde versie van de software Outlook?

Misschien heb je iets aan onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm

Succes.

 

Hi @JanD , Ik heb net een 2e mailadres aangemaakt naast mijn gewone mailadres. Ik las op de KPN site dat je 5 extra mailadressen kunt aanmaken. Ik wil dit mailadres gebruiken voor bijvoorbeeld bestellingen. Ik wil, als ik op dat nieuwe mailadres info ontvang, deze mailtjes ook ontvangen in mijn outlook. Daarom moet ik (denk ik) nog iets doen, iets instellen. Maar waar doe ik dat?

Hallo @vatlappie de simpelste manier is de webmail van KPN gebruiken, voor ieder mailaccount apart inloggen.

Als je reeds Outlook gebruikt voor 1 adres voeg je gewoon nog 1 adres toe en kun je met beide adressen verzenden en ontvangen.

Zie ook de link in mijn eerdere reactie.

Succes.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @vatlappie, welkom hier. 

Hallo @vatlappie de simpelste manier is de webmail van KPN gebruiken, voor ieder mailaccount apart inloggen.

Als je reeds Outlook gebruikt voor 1 adres voeg je gewoon nog 1 adres toe en kun je met beide adressen verzenden en ontvangen.

Zie ook de link in mijn eerdere reactie.

Succes.

 

 

 

Jan legt dit goed uit. Selecteer op de pagina met de handleidingen het programma dat je gebruikt en volg daarna de stappen om het account toe te voegen in je e-mailprogramma.Â