Beantwoord

Uitgaande mail werkt niet in outlook op chromebook

  • 28 February 2021
  • 6 reacties
  • 428 keer bekeken

ik heb een chromebook gekocht en de microsoft outlook app geïnstalleerd. Alles werkt, behalve de uitgaande mail. Ik kan geen mail versturen. Vanaf mijn mobiele telefoon lukt het versturen van mail nog wel. Het werkt dus alleen niet op mijn chromebook. Het lijkt alsof mijn uitgaande mailserver geblokkeerd is. Wat kan ik nu het beste doen?

groet, Arjette

icon

Beste antwoord door wjb 28 February 2021, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Je bent de zoveelste die tegen dit probleem aan loopt.

Ik ben al lange tijd in conclaaf met de Microsoft om dit verholpen te krijgen maar het blijft helaas maar voortduren.

Ik hoop overigens dat ook KPN zeer frequent contact heeft met Microsoft om dat probleem getackeld te krijgen.

dank je wel voor je reactie. Ik ben inmiddels het forum aan het doorspitten en zie inderdaad dat het probleem vaker aangekaart is. Ik hoop dat microsoft snel met een oplossing komt. 

 

 

Reputatie 7

Ik hoop dat microsoft snel met een oplossing komt. 

En ik hoop dat KPN de druk er stevig op houdt bij Microsoft al ben ik bang dat KPN als kleine speler op het wereldtoneel niet echt veel invloed zal hebben op de prioriteitstelling bij Microsoft.

Reputatie 7

@Bart_Z, Zou jij eens bij jouw collega's voor mail kunnen navragen hoe het er voor staat?

Reputatie 7
Badge +20

Microsoft is op de hoogte. Hopelijk is het snel opgelost. 

Wij lopen tegen hetzelfde probleem aan op onze chromebook. Zojuist een ander mail programma erop gezet en dit werkt uitstekend! Email- lightning fast & secure. Wel erg vervelend dat dit via een hele omweg moet.