Beantwoord

Verplaatsen emailadres naar een ander KPN account

  • 8 May 2024
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik wil graag mijn KPN emailaccount verplaatsen naar een ander KPN account.

Ik heb hierover 2 x gebeld met de klantenservice, maar ondanks hun toezegging is geen actie ondernomen.

Kunt u mij hiermee helpen? 

Christien

 

icon

Beste antwoord door Reike 10 May 2024, 09:55

Bekijk origineel

5 reacties

Voor een snelle(re) reactie gewoon weer even bellen met 0800 0402 en krijg je misschien een medewerk(st)er aan de lijn die het wel wil/kan regelen voor je @Reike 

Anders in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer(s), laatste 3 cijfers IBAN en het betreffende mailaccount vermelden, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 

Reputatie 7
Badge +10

@Reike 

Het verplaatsen van een emailaccount naar een ander emailaccount kan niet zonder dat je alle emails verliest die je bij het eerste emailaccount hebt staan. Als dit emailadres wordt overgezet worden - in dit specifieke geval - namelijk alle emails gewoon gewist.

Je moet eerst een kopie maken van die oude emails. Indien gewenst kan ik uitleggen hoe je dat moet doen.

Reputatie 7

Hoi @Reike, welkom hier! Het woord account is een beetje dubbel bruikbaar, dus ik ga je toch eerst nog even om een verduidelijking vragen.

 

Stukje theorie eerst, excuus als je dit verschil al kent. Je kunt bij ons meerdere e-mail accounts aanmaken. Elk account is een eigen brievenbus. Onder elk account kun je aliassen hangen. Dat zijn aanvullende mailadressen die naar dezelfde brievenbus verwijzen als het account mailadres.

 

Wil jij een alias verplaatsen van het ene mailaccount naar het andere?

Of gaat het erom dat jij een e-mailadres wilt verplaatsen van het ene KPN abonnement naar een ander KPN abonnement?

Hoi Erik, dank je wel voor je reactie.

Ik wil het ene emailadres van het ene KPN abonnement verplaatsen naar een ander KPN abonnement. Ik heb nu toch nog opnieuw de klantenservice gebeld en daar hebben ze nu die verplaatsing toch kunnen regelen (hoop ik, ik krijg volgende week een sms ter bevestiging). 

Als dat niet is gelukt, laat ik je dat graag weten. 

Nogmaals dank voor je meedenken.

Reike

Reputatie 7

Heb jij inmiddels die sms gekregen, @Reike?

Reageer