Beantwoord

Verzonden emails niet te lezen

  • 28 December 2020
  • 5 reacties
  • 656 keer bekeken

Nee hoor het probleem blijft. Als ik sommige berichten een reactie geef zie ik de tekst niet alleen:

Dit bericht heeft een structuur die niet kan worden weergegeven. Vraag de afzender om het bericht opnieuw te sturen met een andere structuur of vanuit een ander e-mailprogramma.

text/plain

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Lisa 10 January 2021, 14:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Den Elzent! Bedankt voor je bericht. We hebben je afgesplitst omdat jouw mailprobleem toch anders is dan die in het vorige topic besproken wordt. 
Kun je uitleggen waar je precies tegenaan loopt? 

Welke apparaat of apparaten gebruik je? Welk besturingssysteem staat er op en welke e-mail programma gebruik je? 
Als je puur en alleen mailt via de webmail, werkt alles dan wel naar behoren? 
Ik hoor graag:blush:

Dag Lisa, het is een incidenteel probleem. Ik heb de nieuwste iPhone 12 met de nieuwste ios. Het gaat alleen fout op een reply, waar ik omdat ik op meerdere devices werkt een automatische cc op mijn iPhone krijg t zien en dan blijkt deze melding komen. Voor de duidelijkheid ik ben dus zelf de afzender.. NERGENS op forums hier iets over te vinden, ben genoeg ervaren om zelf mijn problemen op te pakken.

Reputatie 7
Badge +17

@Den Elzent Je hebt de mail dus ingesteld in de e-mail app van Apple of mail je vanuit de browser (onze webmail)? 
 

Ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik vanuit ios Mail werk dan ga ik toch niet inloggen op de kpnbrowser, bovendien ik denk dat het een imap / pop conflict is, de laatste week is het trouwens niet voorgekomen het is incidenteel Gebruik ook geen KPN mailaccount werk op eigen mail - domein naam.

Reputatie 7
Badge +17

Dat was me niet duidelijk:sweat_smile: . POP-IMAP conflict? Heb je je mail verschillend ingesteld per apparaat? Dit is vermoedelijk inderdaad de reden dat je die melding krijgt. Als een bericht verwijderd wordt van de server (dit gebeurd als je de mail opent met een POP-ingesteld mailaccount). dan is deze mail niet meer zichtbaar zijn voor andere apparaten. 
Als je je mail op meerdere apparaten wilt benaderen, dan adviseer ik je om altijd IMAP te gebruiken. De mails blijven dan bewaard op de server en worden niet gedownload op het apparaat dat de mail binnenhaalt/opent. 

Kun je hiermee uit de voeten?