Vraag

Wat zijn mijn oude Hetnet e-mailadressen?

  • 21 April 2024
  • 9 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb mijn oude hetnet emailadressen nodig, kan ik die opvragen?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Seefie1967 

Heb je nog een KPN (internet/email) abonnement ? Zo nee, hoe lang geleden heb dat abonnement opgezegd ? Als je langer dan 6 maanden geleden dat abonnement heb opgezegd dan zijn die emailadressen definitief verwijderd.

Ken je niet iemand die nog een KPN abonnement heeft ? Dan kan die vriend/kennis/collega tijdelijk (!!!!) jouw emailadressen aan zijn abonnement aanmaken zodat jij die tijdelijk (!!!!!) kan gebruiken.

Ik heb nog Kpn maar volgens mij kan ik alleen dmail adressen toevoegen die eindigen op kpn.nl

Reputatie 4
Badge +2

je kunt inderdaad geen hoofd e-mail aders aanmaken dat eindigt met iets anders dan @kpnmail.nl, je kunt wel een alias aanmaken met oa. een @hetnet.nl adres.  

Reputatie 7
Badge +10

@Seefie1967

Een emailaccount kun je inderdaad alleen aanmaken met een xxxxx@kpnmail.nl  domein. Maar daar kun je wel een ander emailadres als een alias aanhangen, op voorwaarde dat het domein in het bezit is van de KPN. “Mijn KPN” stelt inderdaad iets anders voor maar daar moet je je niets van aantrekken. Gewoon het emailadres intypen dat je wil toevoegen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Seefie1967, welkom hier. 

De vraag is of deze adressen nog actief zijn of niet. Als ze niet meer bestaan, dan kun je ze aanmaken als aliassen zoals hier eerder aangegeven. De berichten die ooit naar die adressen zijn verstuurd zul je echter niet zien. 

Als ze nog wel bestaan kun je deze achterhalen door in te loggen in de e-mailomgeving van KPN met je KPN ID. Klik daar alle boxen open om te kijken of ze als alias nog bestaan. 

Ik wil eigenlijk alleen weten welke emailadressen ik heb gehad die eindigen met @hetnet.nl

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil eigenlijk alleen weten welke emailadressen ik heb gehad die eindigen met @hetnet.nl

Log in op http://email.kpn.com. Gewoon met uw MijnKPN account. Op de eerste pagina ziet u een overzicht van uw mailboxen. Elke mailbox kun u aanklikken. Vervolgens ff geduld hebben, want de volgende pagina laat wel 6 of 7 seconden op zich wachten. Dan ziet u welke aliassen er aan deze mailbox gekoppeld zijn. Op deze pagina kunt u ook het wachtwoord van de betreffende mailbox instellen. 

Reputatie 7
Badge +10

Ik wil eigenlijk alleen weten welke emailadressen ik heb gehad die eindigen met @hetnet.nl

Maar emailadressen die je in het verleden hebt gehad en niet meer actief zijn/opgeheven/verwijderd zijn of aan een ander abonnement hangen/hingen zijn zijn uiteraard niet meer terug te vinden in “Mijn KPN".

Als deze emailadressen niet meer bestaan en niet door een ander gebruikt worden kun je deze emailadressen weer aanmaken in “Mijn KPN".

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil eigenlijk alleen weten welke emailadressen ik heb gehad die eindigen met @hetnet.nl

Dit kunnen we alleen nog zien als het minder dan 6 maanden geleden is dat ze gedeactiveerd zijn, dan blijven ze namelijk 6 maanden gereserveerd zodat iemand anders ze niet gelijk aan kan maken. Mocht dit het geval zijn, bel dan even met ons. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Is het langer dan 6 maanden? Dan kunnen wij dit ook helaas niet meer zien. 

Reageer