Beantwoord

Wijzigen wachtwoord lukt niet

  • 3 April 2024
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

ik zou graag mijn wachtwoord willen veranderen maar waarschijnlijk moet proffessor zijn om een wacht woord te kunnen verandern bij kpn 

ik ben gewoon verbonden met het kpn netwerk maar krijg deze melding

U bent op dit moment niet direct verbonden met uw eigen KPN internetverbinding. Zorg ervoor dat u direct verbonden bent met uw vaste internetverbinding of wijzig uw wachtwoord via uw e-mailinstellingen.

icon

Beste antwoord door WMG-N 4 April 2024, 08:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Henkyrs6 

Hiermee wordt bedoeld dat je via jouw netwerkverbinding thuis jouw wachtwoord moet veranderen. Dit werkt dus niet als je via een mobiele KPN verbinding werkt.

Reputatie 7

Persoonlijk ben ik van mening dat je als eindgebruiker altijd en overal het wachtwoord van jouw email moet kunnen wijzigen. Dat kan gelukkig ook overal via email.kpn.com maar altijd ... nee, alleen als je de login van de KPN ID hebt waar het contract aan gekoppeld is.

Het is belachelijk dat je nu daarvoor nu de login van de KPN ID voor nodig hebt immers als "gewoon" lid van het huishouden heb je dus de "beheerder" binnen het huishouden nodig om in te loggen op die site.

Reageer