Beantwoord

Wijzigen wachtwoord webmail lukt niet

  • 11 April 2024
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik wil het wachtwoord van mijn kpnwebmail wijzigen. Als ik dit wil doen, verschijnt de melding dat ik eerst mijn internetabonnement moet toevoegen aan Mijn KPN. Laat ik nu geen internetabonnement hebben….

Het lukt me dus niet om het wachtwoord te wijzigen. 

Mijn partner op hetzelfde adres heeft dit overigens wel. 

Wat is hiervoor de oplossing? 

icon

Beste antwoord door WMG-N 11 April 2024, 15:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Saskepaske 

Heb je misschien een “Email Only” ?  Dan heb je ook een KPN abonnement. en dan moet je ook jouw abonnement kunnen toevoegen in “Mijn KPN" en jouw wachtwoord kunnen veranderen.

Reputatie 7
Badge +10

@Saskepaske 

Je kunt ook jouw emailaccount laten overzetten naar het abonnement van jouw partner. Scheelt weer in kosten.

Reputatie 7
Badge +10

@Saskepaske 

Dat overzetten van jouw account naar dat andere abonnement moet je doen m.b.v. de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 tijdens kantooruren).

Reageer