Beantwoord

Zelf je e-mailaliassen verhuizen

  • 13 February 2020
  • 8 reacties
  • 209 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9

In het verleden was het in Mijn KPN mogelijk om zelf je e-mailaliassen te verhuizen naar een andere mailbox. Al enige tijd geleden is die mogelijkheid komen te vervallen. Een moderator kan dat nu nog wel voor je doen, maar dat is natuurlijk toch een extra te nemen stap.

Mijn vraag is of KPN het weer mogelijk kan maken dat je zelf een e-mailalias kan verplaatsen van de ene naar de andere mailbox.

Piet.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 February 2020, 12:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Een hele goede vraag. Het zou inderdaad prettig zijn als je zelf een e-mailalias kunt verhuizen naar een ander e-mailaccount binnen het abonnement.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @P.J.M. van der Vooren. Het zou inderdaad erg makkelijk zijn wanneer klanten zelf e-mail aliassen kunnen verplaatsen. Ik zal jouw voorstel binnen KPN doorzetten naar de juiste afdeling. Wellicht dat deze optie in de toekomst weer terugkomst, maar ik kan helaas niks beloven.

Als je een alias wilt verplaatsen, dan help ik je natuurlijk graag verder. In dat geval ontvang ik graag een privébericht waarin staat welke e-mailalias je wilt verplaatsen. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @P.J.M. van der Vooren. Het zou inderdaad erg makkelijk zijn wanneer klanten zelf e-mail aliassen kunnen verplaatsen. Ik zal jouw voorstel binnen KPN doorzetten naar de juiste afdeling. Wellicht dat deze optie in de toekomst weer terugkomst, maar ik kan helaas niks beloven.

Als je een alias wilt verplaatsen, dan help ik je natuurlijk graag verder. In dat geval ontvang ik graag een privébericht waarin staat welke e-mailalias je wilt verplaatsen. :relaxed:

Ik heb geen bericht ontvangen. Ik ga er dus vanuit dat je geen aliassen wilt verplaatsen. Als je toch een alias wilt verplaatsen, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Vikash,

Dank voor je bericht.

Zodra ik een e-mailalias wil verplaatsen weet ik je te vinden! :wink:

Piet.

Reputatie 7
Badge +9

@Vikash Ik heb je een privébericht gestuurd.

Piet.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Piet, Ik heb zojuist een antwoord gegeven op jouw privébericht. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +9

@Vikash Hoi Vikash,

Weet jij of er toevallig al iets nieuws te melden is over dit onderwerp?

Piet.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb dit in het verleden al eens doorgezet maar helaas is het nog steeds niet mogelijk om zelf e-mail aliassen te verhuizen. Ik weet niet of deze mogelijkheid er nog komt. Als je een alias wilt verplaatsen dan kan dat via de klantenservice of door een van de moderators van het KPN Forum.Â