Beantwoord

15 december overgestapt, maar ik krijg nu nog een mobiele factuur vanaf die datum

  • 2 January 2023
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Ik heb in October opgezet, 15 december is mijn telefoonnummer overgegaan naar Vodafone. Nu sturen en incasseren julie die factuur terwijl die over de periode 15-12-2022 tm 01-14-2023.  ik heb heb bank opdracht gegeven deze onterechte factuur te laten stoneren.

 

Ik neem aan dat dit zo afgerond is.  En indien er kosten gemaakt zij nop 15 december (lijkt me stug thuiswerkdag dus lang leve wifi) verwacht ik alleen  een factuur voor de gemaakte kosten.

 

Mvg 

Priscilla Elsinga 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 5 January 2023, 10:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Pelliebellie, storneren van een factuur is niet aan te raden. Een automatisch proces ziet dat en zal daarna herinneringen sturen, wat voor jou alleen maar meer rompslomp geeft. Dat is beter om te voorkomen natuurlijk. 

Op facturen betaal je de abonnementskosten altijd een maand vooruit, de gebruikskosten worden achteraf in rekening gebracht. Als er een wijziging of opzegging plaatsvindt in de al gefactureerde periode wordt dat op de volgende factuur automatisch aangepast met terugwerkende kracht. Doordat je op 15-12 overstapte heeft dat die factuur net gemist, die was op dat moment al aangemaakt. Op de volgende factuur zullen de abonnementskosten die na de opzegging in rekening zijn gebracht dus gecorrigeerd worden.