Beantwoord

2x kosten voor de monteur in rekening gebracht

  • 3 March 2024
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Goedemiddag,

Wij zitten al wat jaren bij KPN. Onlangs zijn wij verhuisd en hebben we KPN gevraagd om onze modem aansluitbaar te maken in ons nieuwe huis. Hier was nog geen internetkabel aangelegd.

De oude modem hebben we meegenomen en deze is opnieuw gebruikt.

 

Volgens de monteur hoefden wij niets te betalen voor zijn bezoek (dit vond ik vreemd aangezien KNP van te voren had aangegeven dat het monteur bezoek 75 euro zou kosten).

Nu zie ik in mijn factuur 1 x kosten voor betaalde installatie door monteur en 1 x 75,00 extra kosten monteur zoals bezoek, meerwerk en materiaal. Dus totaal 145 euro. Hoe zit dit?

 

Met vriendelijke groet,

Pinks

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 5 March 2024, 08:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge

Heb je (met verwijderen van privegegevens) een screenshot van je bon? Misschien dat het dan wat duidelijker wordt om antwoord te geven op je vraag. Mvg

 

Hoi John,

 

Dank je wel. Ja die heb ik.

Eentje van de factuur die ik kreeg via de mail naar aanleiding van het monteurs bezoek:

 

 

 

 

 

De ander staat als online factuur in ‘mijn KPN’, als ik ingelogd ben op de website:

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Pinks, welkom op onze community!
Op onze website staat uitgelegd waar deze kosten uit opgebouwd kunnen worden en wat er wel/niet onder de installatie valt. Dit kun je vinden op kpn.com/monteur

Als je het niet eens bent met deze kosten kun je hier telefonisch bezwaar over indienen op 0800-0402

Reageer