Beantwoord

3 maanden Sneller Internet niet gratis ondanks mail

  • 26 November 2022
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

goedendag lezers ik ben er ook ingelopen 3 maanden sneller internet niet gratis dus zo jammer dat dit zo gelopen is stuur dan zo een link ook niet en zet het gewoon recht 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 2 December 2022, 18:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Via een e-mail van KPN daar op de link geklikt.

goedenavond ik heb het zelfde ook op link geklikt en ook sneller internet inmiddels maar ook meer betalen lijkt me niet de bedoeling hoe gaan we dit oplossen?

 

Admin: Afgesplitst en aan bestaand topic toegevoegd

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Mazda66 en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat het Sneller Internet niet gratis is als je hier specifiek mail van ons over hebt ontvangen. 😕 Je hebt de link uit de e-mail gebruikt om dit aan te vragen? Zo ja, dan ontvang je na het bestellen een bevestiging waarin ook het kostenoverzicht staat. Staat de 3 maanden gratis daar wel op? Zo niet, kun je hier dan een foto plaatsen van de e-mail die je hebt ontvangen en je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen? Dan kan ik op onderzoek uit. Mocht je telefonisch contact prettiger vinden, dan kun je ons ook bereiken via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00!