Beantwoord

Aan de deur verkocht pakket klopt niet

  • 22 September 2022
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Badge

Man aan deur verkoopt mij een KPN internet en TV + gratis plus pakket.

Dan volgt meerdere bevestigingen en allemaal verkeerd. 

nummer wordt niet geporteerd vergeten Pluspakket blijkt niet gratis te zijn plots (ondanks bevestiging)

Bellen 7 x toch gaat nummer portering nog steeds fout!!

Dan uiteindelijk een meneer die mij belt en zegt maximaal “dan zegt u toch op dat kan”

wetende dat dit zoveel gedoe geeft en geld en tijd kost dat geen gek dat weer gaat doen op korte  termijn. 

 

Nu even mediteren en dan opzeggen op het juiste moment.  mega teleurgesteld en duurder uit!

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 26 September 2022, 21:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

De teleurstelling snap ik, dat ben ik zelfs na het lezen van jouw bericht!

Erg jammer om te lezen dat de bestelling niet zo blijkt te zijn als voorgesteld en dat de aanvraag van nummerbehoud niet in één keer goed geregeld is. 
Is de aanvraag nu geannuleerd of kan er nog een ultieme poging gedaan worden om het recht te breien?

Ik wil sowieso jouw bericht / feedback intern doorgeven.
Om het zo concreet mogelijk te maken, ontvang ik graag jouw volledige naam, postcode en huisnummer via jouw forum profiel. Het is zeker niet verplicht, het helpt ons wel om onze dienstverlening te verbeteren. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Badge

Dat ik nog niet gereageerd heb komt omdat ik op de operatietafel lag. Hierna moeite gehad om uw bericht te  vinden via deze weg. alles is nieuw dus even wennen nog. Nee het is dus niet volledig opgelost.  Voor de nummerportering heb ik nog wel 4 x gebeld en is nu werkend. De storing kwam omdat “er een dubbele korting in mijn bestelling stond waar geen recht op zou hebben" ?

pluspakket niet opgelost

Ik heb dit maar zelf geactiveerd tegen de hiervoor geldende maandprijs maar opgelost is het zeker niet en ik ga nog steeds niet akkoord.  Op mijn bevestiging staat “Pluspakket Gratis bij ITV TV” Dan staat er in de voorwaarden dat de korting op het “Entertainment pakket“ alleen van toepassing is als er sprake is van een combinatie van Internet, TV en een Mobiel abonnement. 

 

Maar….

Uw Website maakt onderscheid tussen enerzijds de TV pakketten zijnde de zender pakketen en ook met het pluspakket” staat onder “zenderpakketten” en anderzijds de Entertainment opties zijnde een Netflix, Disney+, et cetera. 

 

Ergo, het achteraf verwijzen naar naar een korting op de “Entertainment opties, is dus pertinent onjuist het betreft hier immers een Zenderpakket!  Ook al heb ik dit 10 maal gelezen, dan nog is geen enkele logica om aan te nemen dat de korting niet van toepassing zou zijn. Het is immers geen deel van de Entertainment opties waarnaar verwezen wordt. 

 

Het lijkt mij op een fout in uw voorwaarden doordat u de condities stelt op de dienst “Entertainment opties” en hiermee beperkt tot de “Entertainment opties.” het plus pakket is geen deel hiervan!

 

In plaats van “potjandorie dat moeten we beter gaan omschrijven, hoor ik van een service desk manager “nou ik wil alles wel voor u annuleren...”

Een ridicuul en onhaalbaar voorstel (weet meneer natuurlijk prima) die als doel heeft “winnen” en niet hoe gaan we de eerlijke afspraken nakomen linksom of rechtsom. Dit voorstel doen na 5 foute bevestigen, verkeerde prijzen op extra correcties, en dus 6 maal bellen. Een V12 Modem met inlog optie fout en bekend is bij KPN service,  deze mocht ik gaan omruilen in de winkel op zaterdag. Geen telefonie portering pas na 10 maal bellen.  is het meest onaardige wat ik ooit heb meegemaakt. 

 Dan laat  de op locatie installatie nog even achterwege dat beslaat ook nog een alinea of 4. 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Dat ik nog niet gereageerd heb komt omdat ik op de operatietafel lag.

Sterkte met het herstel!
 

Maar….

Uw Website maakt onderscheid tussen enerzijds de TV pakketten zijnde de zender pakketen en ook met het pluspakket” staat onder “zenderpakketten” en anderzijds de Entertainment opties zijnde een Netflix, Disney+, et cetera. 

 

Ergo, het achteraf verwijzen naar naar een korting op de “Entertainment opties, is dus pertinent onjuist het betreft hier immers een Zenderpakket!  Ook al heb ik dit 10 maal gelezen, dan nog is geen enkele logica om aan te nemen dat de korting niet van toepassing zou zijn. Het is immers geen deel van de Entertainment opties waarnaar verwezen wordt. 

 

Het lijkt mij op een fout in uw voorwaarden doordat u de condities stelt op de dienst “Entertainment opties” en hiermee beperkt tot de “Entertainment opties.” het plus pakket is geen deel hiervan!


Het Pluspakket is inderdaad een zenderpakket en deze bieden wij standaard gratis aan, bij een combinatie van een mobiel abonnement van KPN en een Internet en TV abonnement van KPN.
Deze combinatie levert óók een entertainmentkorting van €5,- per maand op en deze korting is geldig op één van de extra diensten: Netflix, Spotify, ESPN Compleet, Film1, Viaplay of Xbox Game Pass Ultimate.

Het combineren van abonnementen levert Hussel voordelen op:
hier zijn de de Hussel voorwaarden na te lezen.

Bij alleen een Internet en TV abonnement bieden wij het Pluspakket niet gratis aan, tenzij er sprake is van een actie. Deze actie staat dan ook vermeld in onze bevestiging. 

 

In plaats van “potjandorie dat moeten we beter gaan omschrijven, hoor ik van een service desk manager “nou ik wil alles wel voor u annuleren...”

Een ridicuul en onhaalbaar voorstel (weet meneer natuurlijk prima) die als doel heeft “winnen” en niet hoe gaan we de eerlijke afspraken nakomen linksom of rechtsom.

Als er nu iets niet klopt op onze website / in onze bevestigingen dan vernemen wij dat graag: dan bekijken wij onze communicatie en passen we het daar waar nodig aan.

We leveren het abonnement op basis van de bevestiging. Als dat nu niet klopt, dan kijk ik graag mee en lees ik graag op welke datum de bevestiging verzonden is?