Beantwoord

Aanbod nieuwe klant vs voordelen bestaande klanten

  • 2 September 2022
  • 2 reacties
  • 519 keer bekeken

KPN heeft nu aanbod voor nieuwe klanten van 35,- per maand. Ze krijgen dan 1 gb internet en gratis pluspakket.  Ik ben bestaande klant en kom dus niet in aanmerking voor goedkoper aanbod.

Echter na 1 jaar is abonnement van zo'n klant 49,- per maand i.p.v. 35,-

Waarom is het voor bestaande klanten niet mogelijk over te stappen naar abonnement van 49,- per maand, met aanzienlijk sneller internet ( voor alles in  een Klant ) ?

Als ik dan de extra pakket er bij op tel, ben ik aanzienlijk goedkoper uit !  en krijg zelfs nog 7,50 korting op mobile abonnement.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 6 September 2022, 12:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat is voor bestaande klanten wel mogelijk. U kunt daar ook voor kiezen als bestaande klant. Voor 49 euro krijgt u 100 mbit internet zonder tv en zonder telefonie. 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is voor bestaande klanten wel mogelijk. U kunt daar ook voor kiezen als bestaande klant. Voor 49 euro krijgt u 100 mbit internet zonder tv en zonder telefonie. 

 

Hoi @Kassink, welkom op ons forum!
Zoals Nick hierboven al noemt kun je je abonnement als bestaande klant ook gewoon wijzigen.

De makkelijkste manier is dat te doen via je MijnKPN of telefonisch via 0800-0402 maar het kan ook in een KPN Winkel