Beantwoord

Aanbod via mail voor verlenging met korting klopt niet

  • 23 February 2024
  • 9 reacties
  • 196 keer bekeken

Via de mail heb ik een aanbod gekregen, waarmee ik mijn abonnement kan verlengen met twee jaar. Het eerste jaar krijg ik dan €10 korting per maand.

In de mail staat duidelijk vermeld, dat ik na de actie weer de prijs betaal, die ik nu ook betaal en als ik gebruik maak van deze korting dat dan alles hetzelfde blijft.

Nu ga ik via de mail naar het aanbod en zie staan voor het eerste jaar €72,88 en na 12 maanden €82,88

Maar ik betaal nu €80,38 per maand. Dus dat klopt dan niet. Heb al gebeld, maar daar werd ik ook niks wijzer van. Alleen dat het niet handig in de mail stond en dat bij verlengen van het contract, de voordelen die ik nu heb, dus wijzigen. Dan moet dat toch in de mail staan en dat is niet het geval.

Met andere woorden, als ik het aanbod aanneem, betaal ik na 1 jaar meer voor mijn abonnement dan nu. Er staat 12 maanden €10 korting, maar voor mij is dat omgerekend €7,50 korting en daarna een hoger tarief per maand. Heel vreemd.

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 March 2024, 15:48

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mideko ,

Kun je een screenshot plaatsen? 

 

Het verschil is dus €2,50, dat is een of andere korting die je krijgt al je iets combineert, internet en mobiel bijvoorbeeld. In de nieuwe contracten staan altijd bruto bedragen vermeld @Mideko , die pas na controle en goedkeuring weer togekend worden en zie je dus terug op de factuur.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Mideko, welkom hier. 

Dit moet inderdaad een extra korting zijn die je nog krijgt van € 2,50, toch hoort het e-mailbericht wél te kloppen. 

Ik heb je een privébericht gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +24

Er komt ook nog ieder jaar inflatiecorrectie voorbij. Dus je gaat sowieso meer betalen natuurlijk. Hou dat ook even in het achterhoofd. 

Reputatie 7
Badge +24

Dit is nu opgepakt en wordt onderzocht.

Update 3-4-2024:

Is opgelost.

Reputatie 7
Badge +24

@Mideko, zou je het nogmaals willen proberen? Gaat het nu goed en worden de juiste bedragen getoond?

@Alex van KPN 

ja, nu gelukt met de juiste bedragen. Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +24

@Alex van KPN

ja, nu gelukt met de juiste bedragen. Dankjewel!

Top, fijn om te lezen dat het nu is opgelost. 

Reageer