Beantwoord

Aanpassen e-mailadres in MijnKPN werkt niet

  • 8 February 2023
  • 6 reacties
  • 45 keer bekeken

Wijziging mailadres op Mijn KPN werkt niet door naar mailadres factuur. Deze blijft binnenkomen op oude mailadres.

Al drie keer over gebeld, geen enkel resultaat!! 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door MFC Nieuw Scheemda 15 February 2023, 14:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @MFC Nieuw Scheemda! Vervelend dat het via de klantenservice niet wil lukken. Wil je in dit geval je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dit gedaan hebt? Dan kijk ik voor je waarom het niet lukt.

Geef daarbij duidelijk aan in “Persoonlijke opmerkingen” wat het nieuwe en wat het oude e-mailadres is. En de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer waar we van afschrijven. 

Welk profiel bedoel je?

Zie op dit forum niets staan en op Mijn KPN is al ingevuld, met daarbij ook het mailadres waar de factuur naar toe moet gaan.

Heb gebeld op 22-11-2022 , 31-08-2022 en de keer daarvoor staat niet meer op mijn telefoon.

Reputatie 7
Badge +17

@MFC Nieuw Scheemda ik zie dat ik pardoes de link vergeten ben in te voegen. Mijn excuses! Het gaat om je forumprofiel. Zonder daar je gegevens in te vullen kan ik je niet vinden in de systemen van KPN. 

Geef hier nog wel even een seintje als je dat gedaan hebt. Ik krijg daar namelijk niet automatisch een update van. 

Forumprofiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +17

@MFC Nieuw Scheemda ik heb voor je gekeken. Ik zag dat overal wel het juiste e-mailadres staat. Het enige dat ik op dit moment heb gedaan is die gegevens opnieuw laten bevestigen door het systeem. 

Je factuur wordt rond dit tijdstip aangemaakt. Die krijg je over 3 dagen. Laat je dan hier weten of deze nu op het juiste e-mailadres binnenkomt?

Als dat niet zo is ga ik dan verdere aansturing voor je doen. 

@MFC Nieuw Scheemda ik heb voor je gekeken. Ik zag dat overal wel het juiste e-mailadres staat. Het enige dat ik op dit moment heb gedaan is die gegevens opnieuw laten bevestigen door het systeem. 

Je factuur wordt rond dit tijdstip aangemaakt. Die krijg je over 3 dagen. Laat je dan hier weten of deze nu op het juiste e-mailadres binnenkomt?

Als dat niet zo is ga ik dan verdere aansturing voor je doen. 

 

Gaat nu naar juiste mailadres 

😀