Beantwoord

Aanpassen en opzeggen pakket na overlijden moeder

  • 16 January 2022
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Hallo, mijn moeder is op 22-12-2021 overleden. Ze had internet, televisie en telefoon (2 lijnen). Kort hierna hebben we haar contract al aangepast om tlevisie eruit te halen. Nu zijn we een paar weken verder en gaan we de komende maanden haar huis te koop zetten. We hebben nu internet en de telefoonlijnen nog actief gehouden omdat op een van de lijnen haar alarm is gekoppeld. Dat houden we graag actief tot de verkoop. Hoe kan ik dit het beste regelen dat dit in stand blijft, maar dat ik na verkoop wel het contract gelijk kan opzeggen. Ik zie namelijk door bovenstaande wijziging dat we blijkbaar in een keer vastzitten aan 12 maanden …. Ik hoop dat KPN snapt dat wij dat niet helemaal juist vinden. Kunt u aangeven hoe wij moeten handelen. Alvast bedankt. Hartelijke groet, Remco  

icon

Beste antwoord door Anonymous 16 January 2022, 17:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hallo @RBteN , gecondoleerd met het verlies van uw moeder en veel sterkte toegewenst voor de komende tijd.

KPN heeft hier een speciale nabestaandendesk voor, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/administratie/overlijden.htm