Beantwoord

Abo verhoogt, daarna weer verlaagd . Welkomstkorting verdwenen

  • 22 January 2022
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Hallo,

Allereerst, wat is het lastig om contact te krijgen met een kpn medewerker. Klopt het dat dit mijn enige mogelijkheid is om contact te kunnen krijgen met jullie?

Ik heb onlangs mijn abonnement verhoogd, maar daardoor kwam mijn welkomstkorting te vervallen. Daarom heb ik het abonnement weer verlaagd, maar de korting ontbreekt alsnog.

Kan deze alsnog toegevoegd worden of kost 1 zo'n wijziging mij 120 euro (5euro pm × 24).

Gr Mirjam

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 January 2022, 11:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

... of kost 1 zo'n wijziging mij 120 euro (5euro pm × 24).

Een welkomskorting die 24 maanden duurt? Begrijp ik dat goed? Dat lijkt me geen welkomskorting. Bedoelt u geen Husselkorting ofzo? En hoe ziet u dat de korting vervallen is? Op de factuur?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Mirjam1984. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw welkomstkorting is verdwenen. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus heb het gelijk voor je uitgezocht. Ik zie dat je inderdaad een welkomkorting hebt gekregen van 5 euro per maand. Wanneer je met deze korting het abonnement omhoog aanpast, blijft de korting behouden. Ook als je het daarna weer naar beneden aanpast. Deze korting komt alleen te vervallen wanneer je het abonnement verlaagd (lager dan het abonnement waarmee je bent gestart). 

Zoals ik het begrijp heb je het abonnement verhoogt en daarna weer verlaagd naar het abonnement waarmee je bent gestart, klopt dat? Zo ja, dan wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om jouw door te verbinden met een achterliggende afdeling om dit verder uit te laten zoeken en deze korting weer toe te voegen aan jouw abonnement.

 

 

Hallo,

Bedankt voor het uitzoeken! Ik ga vandaag meteen de klantenservice even bellen.

@Nick83 het is een welkomstkorting voor de duur van het contract die ik heb gekregen omdat ik eerst bij Telfort zat.

 

Gr Mirjam