Beantwoord

Abonenment opgezegd, hoe zit het met de slotfacturatie?

  • 10 January 2023
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Goedemorgen. Vraagje ik heb per 20 januari mijn abbonement opgezegd ,is het dan zo dat ik tot 6 februari betaal. En volgens de telefoniste dan nog meer rekeningen kan krijgen. Administratie echt zeg. 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 16 January 2023, 11:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Dag @Omehenk 65 in de voorwaarden, waar je accoord mee bent gegaan, staat dat kpn twee maanden de tijd kan nemen om de slotnota te maken.  Dus het klopt wat er wordt gezegd 😉. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Omehenk 65, als bij jou de factuur elke maand tot de 6de is, dan krijg je nu ook een factuur tot 6 februari. Na de maandelijkse factuur zal je daarna een slotfactuur krijgen. Je hoeft immers niet te betalen voor een periode dat jij de diensten al niet meer gebruikt. In jouw geval zal dan vanaf 20 januari worden teruggestort middels de slotfactuur.