Beantwoord

Abonnement aanpassen: beperkte mogelijkheden binnen nieuwe abonnementsvormen

  • 31 January 2023
  • 1 reactie
  • 298 keer bekeken

Goedemiddag,

Dit is geen klacht, slechts een vraag over de inrichting van mijn abonnement!


Ik ben inmiddels al jaren klant bij met een (wat toen verkocht werd als Alles-in-één) abonnement voor Internet, TV en telefonie. Daarbij ook nog twee mobiele abonnementen afgesloten zodat ik alles bij dezelfde partij heb. Daardoor heb ik wat voordelen, maar ook wat nadelen. 
Ik heb nu:
Televisie met: (opnemen pakket, 2 HD tv ontvangersen een pluspakket)
Internet met: (gratis sneller internet 200/200, dat was toen een verdubbeling van je huidige snelheid, KPN Veilig (2apparaten) en Spotify Premium)
Telefonie met: (Vast telefoonnummer, gratis onderling bellen)
Hiervoor betaal ik 78,95 maandelijks.

Los daarvan heb ik 2 mobiele sim only abonnementen, waardoor ik een aantal combi-voordelen heb (zoals spotify premium en pluspakket)


Ik wil graag dat graag zo aanpassen dat ik het volgende overhoudt:
Internet: 1000/1000, KPN Veilig 2 apparaten en Spotify Premium
Televisie: interactieve TV zonder opnemen, geen ontvangers, met pluspakket

Mijn vaste telefoonnummer is optioneel, liefst porteer ik dat naar een voip-dienstje die het doorzet naar mobiel (voor de opa's en oma's die graag nog vast bellen.) maar als KPN dat niet toelaat kan ik dat houden zoals het is. 

Ik zie via de website slechts 1 optie: heel nieuw abonnement aanmaken en daarbij voor een meerprijs de extra's betalen en er een paar verliezen die nu in mijn abonnement erbij zitten waardoor ik uiteindelijk duurder uit ben (ik kan ook niet kiezen voor alleen interactieve TV o.i.d.) en vastzitten aan nieuwe voorwaarden;
Vanuit mijn account het abo aanpassen resulteert in ongeveer hetzelfde; maar dan zonder de mogelijkheid om naar 1000/1000 te gaan. (Dan kan ik slechts tegen meerprijs bijvoorbeeld internet upgraden naar 500/500, dan haal ik mijn telefoonnummer er vanaf en ben ik alsnog 8 euro duurder uit zonder dat ik naar 1000/1000 kan) 

Ik hoef geen tierelantijntjes, gratis Tv's of wifi-punten of ander welkomstcadeau, ik wil alleen mijn huidige abo aanpassen naar mijn wensen. 

Is het simpelweg niet mogelijk om het abo naar mijn wensen in te richten en zal ik dus genoegen moeten nemen met de opties die KPN biedt? Of is er via een omweg wel degelijk wat mogelijk door in contact te komen met een medewerker? Het gaat mij niet om voor een duppie op de eerste rang te zitten, ik begrijp ook dat extra's komen met een duurder/uitgebreider abo, maar ik kan nu niet alles kiezen wat ik graag zou willen in een abo wat voor mij werkt. 

Wijze input wordt gewaardeerd, bedankt!

Groet,

Erik




 

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 January 2023, 17:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Erik N. ,

Met de nieuwe voorwaarden kom je uit op 76,99 en dat is net iets goedkoper dan je nu hebt. 
 

Internet 1GB 52,50

TV 12,50

Vast bellen 2,00

Spotify Premium 9,99

Pluspakket gratis want combivoordeel

KPN Veilig twee apparaten:gratis


Je kunt momenteel alleen overstappen via 0800-0402 of in de KPN-winkel,