Beantwoord

Abonnement gewijzigd: 2e tv ontvanger opgezegd, krijg nu nieuw modem

  • 7 April 2023
  • 10 reacties
  • 110 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb in mijn kpn app een wijziging gemaakt.

Tv kastje 2 naar 1.

We gebruiken de 2e niet meer.

Ik wil dus graag retouren en € 5 minder per mnd betalen.

Nu krijg ik zojuist een nieuwe kpn box 12 toegestuurd???

ipv een retourdoos om mijn 2e tv kastje te retouren.

Willen jullie hier naar kijken?

 

Kpn box 12 ?

Komt de retourdoos nog ?

Moet ik zelf retouren in eigen doos?

Alvast bedankt.

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door GeSp 7 April 2023, 17:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @Debbie1 als je een nieuw modem hebt gekregen, heeft KPN daar een reden voor.

Je moet nu dus 2 dingen terug sturen, je oude modem en 1 tv-decoder, dat mag in een eigen doos.

Achter op het nieuwe modem staat het retour-adres.

 

 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Debbie1 

 

Hopelijk weet je dat daarmee ook je opname pakket vervalt?
Dat is gratis met 2 TV ontvangers, bij 1 TV ontvanger moet je dat apart afsluiten en kost dat € 4,99 extra, dus in feite schiet je niets mee op als je dat wilt behouden.

Welk modem heb je nu, als dat lager dan een Experiabox V10 is dan klopt het dat die omgeruild worden.

Nee dat wist ik niet.

Wist ook niet dat ik dat had 🤣

Ja heb oude modem experia 9 dus dat klopt da.

Retourdoos ?

Voor oude modem en tv ontvanger?

Reputatie 7
Badge +18

Dat je het opnamepakket niet gebruikt komt dan goed uit, dan bespaart dat i.d.d. € 5.😀

 

De spullen kan je in een eigen doos retourneren, zie ook hier: https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/kz-ser-terugsturen/ser-terugsturen-huur-bruikleen-opzeggen-annuleren

 

Je hoeft alleen de V9 en de TV ontvanger en beide bijbehorende stroomadapters terug te sturen.

De doos kan je dan afgeven bij een PostNL locatie of in een KPN winkel bij jou in de buurt.  

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

 

Stop er voor de zekerheid een briefje bij met je gegevens en bewaar het verzendbewijs.

Dankjewel, ga ik doen.

Ps wanneer ik probeer om een programma op te nemen krijg ik een melding dat ik daar niet op geabonneerd ben.

 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ga ik doen.

Ps wanneer ik probeer om een programma op te nemen krijg ik een melding dat ik daar niet op geabonneerd ben.

 

Dat klopt. Opnemen is gratis bij 2 ontvangers. Maar bij 1 niet. Dan moet u er € 4,99 per maand voor betalen. Dus als u graag opnemen wilt, dan is deze actie zinloos geweest. Al uw bestaande opnames zijn nu ook verdwenen.

Ik geloof dat je me niet goed begrijpt.

Ik heb 2 tv ontvangers, ik wil er 1 kwijt.

Jjj geeft aan dat ik dan niet meer gebruik kan maken van het opname pakket.

Dat geeft ook niet want daar heb ik nog nooit gebruik van gemaakt en was hier ook niet van op de hoogte dat ik dat kon gebruiken.

Nu zeg je dat mijn opnames weg zijn  en dat de actie zinloos is geweest ??

 

IK WIL ALLEEN MIJN 2E NIET GEBRUIKTE TV ONTVANGER RETOUREN 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

Reputatie 7
Badge +24

Ok prima. Maar waarom begint u dan over opnemen? 

Ps wanneer ik probeer om een programma op te nemen krijg ik een melding dat ik daar niet op geabonneerd ben.

😄

Omdat jij zei dat ik deze functie kwijt zou raken.

Ik dacht, ik probeer hem eens.

Opnemen van een programma.

Omdat ik 2 tv ontvangers heb en deze functie zou hebben???

Maar nee, ik heb hem niet dus kan hem ook niet kwijtraken en ga €5 minder betalen bij het retouren van de 2e tv ontvanger.