Beantwoord

Abonnement is geannuleerd omdat het toestel niet geleverd kon worden, toch een factuur

  • 3 October 2022
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Het begon met de aanvraag voor een mobiel abonnement met toestel in mei 2022. Na meerdere vertragingen (augustus was het toestel nog niet leverbaar) heb ik besloten het abonnement met toestel te annuleren. Ik heb het abonnement en toestel dus ook nooit ontvangen. Vervolgens kreeg ik een factuur van 105,62 met daaraan gekoppeld een creditfactuur van 56,90 (geen volledige creditering). Ik verwachtte nog een bericht met daarin de overige crediteringen. Het tegendeel bleek waar. Een dreigbrief dat ik zou moeten betalen omdat anders een incassoprocedure gestart zal worden. Hierover getracht duidelijkheid te krijgen bij de klantenservice. Over een tijdspan van 1 maand meerdere keren contact gehad met de klantenservice om een simpele kwestie. Zojuist nota bene 2 uur aan de lijn gezeten met een medewerker met als uitkomst: “Ik weet het helaas niet, ik ben net begonnen. De afdeling betalingen kan mij ook niet verder helpen. Misschien kunt u een klacht indienen. Dat is het makkelijkst.” Werkelijk onbegrijpelijk.

Wanneer ik er uit ben welke provider, ben ik met mijn internetabonnement ook weg hier! De betaling zal ik uiteraard ook niet doen. Zie een eventueel proces met vertrouwen tegemoet.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 5 October 2022, 14:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Faroed. Dat klinkt niet erg positief inderdaad. Ik kijk graag voor je hoe we dit op kunnen lossen.

Wil je je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kan ik je gegevens inzien. 

Wat de brieven betreft, die worden door een computer verstuurd. Die ziet alleen dat er een bedrag openstaat en welke actie daar aan vast hangt. Per welke datum zou betaald moeten worden?