Vraag

Abonnement opgezegd maar de betalingen blijven door lopen

  • 20 November 2023
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Abonnement sim only in september (na 9 jaar) beëindigd maar KPN blijft maandelijks geld afschrijven.  Telefonisch contact hierover gehad en hierna zou men het in orde maken. Helaas, niet dus. Omdat ik nu in het buitenland verblijf kan ik zelf geen contact meer opnemen met het 0800 nr (technisch onmogelijk), ook is het niet mogelijk dat KPN telefonisch contact met mij opneemt omdat de chatbot mijn (vreemde) telefoonnummer niet accepteert als terugbel-nummer). Hoe zou ik ervoor kunnen zorgen dat KPN stopt met deze onterechte afschrijving? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Dimar1 , welkom. Het beste (en snelste) kun je zelf effe bellen met de klantenservice, dat kan  van het buitenland via +31612001200. 

Verder heeft het geen nut meerdere topics voor dezelfde vraag aan te maken. De volgende keer dus graag bij een keer laten.

Joris62, bedankt voor het telefoonnummer. 

Helaas heeft het bellen naar bovengenoemde klantenservice niets bijgedragen aan het oplossen van dit probleem. Ik ben in de wacht gezet nadat ik het probleem verklaarde. Hierna niets meer gehoord(!).  Ik ben vast niet de eerste die dit vraagt maar is er een mailadres van kpn waar ik de kwestie nog eens uit de doeken kan doen? 

 

Reageer