Beantwoord

Abonnement opgezegd maar geen bevestiging ontvangen

  • 12 December 2023
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb gister mijn abonnoment opgezegd via de telefoon omdat ziggo’s overstap aanvraag was afgewezen en daardoor geanuleerd, waardoor ik zelf mijn abonnement moest opzeggen. De abonnoment bij ziggo gaat al 22 december in, waardoor ik nu dubbele kosten ga hebben omdat kpn pas 10 januari opgezegd wordt.

en heb ik geen bevestiging ontvangen van de opzegging en weet ik niet wat ik terug moet sturen.

 

icon

Beste antwoord door GeSp 12 December 2023, 22:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Sushi Master 

 

Je kan via deze link vinden wat je moet terugsturen en waarheen: https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/

 

Je kan het beste toch nog even contact opnemen met de klantenservice op 0800-0402 en nogmaals om die bevestiging per mail vragen, alleen als je die ontvangen hebt weet je zeker dat de opzegging ook echt in het systeem staat.
 

Wat was eigenlijk de reden dat de overstapaanvraag was afgewezen?
Aan je vorige topic te zien heb je wel pech dat het nu al de 2de keer niet echt soepel verloopt met overstappen.

Bedankt voor uw antwoord.

Ja helaas ging het dit keer ook mis. Ik weet niet wat er is mis gegaan ik had met KPN gebeld en ze zeiden dat ze niks hebben gezien van de overstapaanvraag en Ziggo zegt het al een maand van te voren te hebben gemeld bij KPN. Uiteindelijk moest ik blijkbaar zelf het abonnement opzeggen.

Reageer