Beantwoord

Abonnement opgezegd, maar krijg nog steeds facturen. Kan KPN met geen mogelijkheid bereiken.

  • 25 January 2023
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

goedendag, ik heb twee onderwerpen die ik hier wil aankaarten ten eerste ik heb op 9 december 2022 mijn abonnement op internet/TV opgezegd omdat ik mijn woning heb verkocht. Op diezelfde dag heb ik hiervan een bevestiging gekregen van KPN. Daarna bleef het stil en wordt er nog steeds abonnementsgeld afgeschreven.  Ten tweede heb ik een probleem met de communicatie hierover met KPN het blijkt niet meer mogelijk om rechtstreeks contact te krijgen met een service medewerker. Je komt steeds weer bij de digitale medewerker uit. Heel frustrerend! Vandaar dat ik het via dit forum probeer.  Wie kan mij verder helpen?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 28 January 2023, 20:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @FritsKPN en welkom op het forum! 

Logisch dat je duidelijkheid wilt over de opzegging dus ik kijk met je mee. Heb je het abonnement op 9 december opgezegd, of eerder opgezegd en zou het volgens de bevestiging op 9 december stoppen? Als je online hebt opgezegd kan het uiterlijk 4 weken duren voordat onze afdeling opzeggingen dit op kan pakken en doen ze nog een paar belpogingen.

Mochten die termijnen nog niet verlopen zijn, maar mocht je de opzegging rond willen hebben, bel dan doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00 met ons via 0800-0402 (gratis). Spreek in dat je op wilt zeggen, dan zou je vanzelf bij de afdeling opzeggingen uit moeten komen en die pakken dit dan met je op. 🙂 

Ik kan geen opzeggingen doen, vandaar dat ik bellen adviseer. Hopelijk is het zo snel geregeld!Â