Beantwoord

Abonnement opgezegd per 22 juli, modem teruggestuurd, maar ik blijf maar facturen onvangen

  • 24 August 2022
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik heb per 22 juli opgezegd (maand van te voren) modem en versterker, tv kastje etc terug gestuurd (is ontvangen door KPN per 28 juli).

Heb alle facturen tot 22 juli betaald, en wat schetst mijn verbazing, 

eerst een factuur voor periode 22 juli/22 aug  en nu weer een factuur voor de periode 22 aug/ 22 sep.

Ik ga deze natuurlijk niet betalen.

Heb hierover al gemaild, krijg geen reactie.

Hoop dat KPN zijn administratie eens op orde krijgt.

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 August 2022, 12:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

@Bommel19 Daar gaat inderdaad iets niet goed. Het snelste kunt u dit oplossen door te bellen met de klantenservice via het gratis nummer 0800-0402. U kunt echter ook hier wachten tot een moderator dit voor u kan uitzoeken. Vul daarvoor uw forumprofiel in met de relevante gegevens. De gegevens met (prive) zijn alleen zichtbaar voor uzelf en de moderators. Dit kan wellicht een paar dagen duren. 

PS: waar had u die mail naar toe gestuurd, want de klantenservice heeft geen mailadres ?

Heb hierover al gemaild, krijg geen reactie.

Hallo @Bommel19 , KPN kan niet gemaild worden, vandaar dat je geen reactie krijgt.

Bellen 0800 0402, Twitter of Facebook zijn de huidige communicatie-middelen.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Bommel19, welkom hier.

Wat bijzonder dit! Is dit inmiddels opgelost door met ons te bellen?