Beantwoord

Abonnement van mijn vader is gestopt, maar nu moet er eerst aan het incassobureau betaald worden voordat we geld terugkrijgen

  • 11 December 2023
  • 10 reacties
  • 122 keer bekeken

Reputatie 2

Goedemorgen,

 

Mijn vader is ruim 3 maanden geleden verhuist naar een verpleeghuis. 
Zijn vaste abonnement van KPN kon niet mee dus digitenne aangevraagd. 

De bezorger kon het adres niet vinden dus de apparatuur is nooit bezorgt.  


Klantenservice gebeld, alles geannuleerd en een dame gesproken die me zei dat alles in orde was. 
Nooit 1 seconde digitenne gehad(geen apparatuur) én er was een proef periode  dus financieel geen dingen meer te regelen zei men aan de telefoon.

Bevestiging  gekregen op 18-09 dat de opzegging gereed was  

Nu krijg ik een mail dat  mijn vader(88) een betalingsachterstand heeft en er wordt gedreigd met een incasso.

De klantenservice zegt nu dat ik eerst moet betalen om het later weer terug te krijgen.

In mijn ogen te zot voor woorden!

 

icon

Beste antwoord door Plien65 11 December 2023, 12:04

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2

En om maar meteen met de deur in huis te vallen, deze titel is NIET door mij gemaakt en wat er in staat klopt ook niet. 
Waar is KPN mee bezig? 

Reputatie 2

Goedemorgen,

 

Mijn vader is ruim 3 maanden geleden verhuist naar een verpleeghuis. 
Zijn vaste abonnement van KPN kon niet mee dus digitenne aangevraagd. 

De bezorger kon het adres niet vinden dus de apparatuur is nooit bezorgt.  


Klantenservice gebeld, alles geannuleerd en een dame gesproken die me zei dat alles in orde was. 
Nooit 1 seconde digitenne gehad(geen apparatuur) én er was een proef periode  dus financieel geen dingen meer te regelen zei men aan de telefoon.

Bevestiging  gekregen op 18-09 dat de opzegging gereed was  

Nu krijg ik een mail dat  mijn vader(88) een betalingsachterstand heeft en er wordt gedreigd met een incasso.

De klantenservice zegt nu dat ik eerst moet betalen om het later weer terug te krijgen.

In mijn ogen te zot voor woorden!

ps, ik start dit topic opnieuw omdat KPN de titel van andere pist gewijzigd heeft in iets wat niet klopt. 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic. Het is niet nodig om 2 topics over hetzelfde te maken

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Plien65 
Als ik je verhaal zo lees dan klopt de titel precies, jij zegt n.l. precies hetzelfde
Maar ondanks dat raad ik je aan om toch nog eens te bellen en vraag naar de afdeling collections, dan heb je de juiste afdeling te pakken.

Reputatie 2

Hoi @Plien65 
Als ik je verhaal zo lees dan klopt de titel precies, jij zegt n.l. precies hetzelfde
Maar ondanks dat raad ik je aan om toch nog eens te bellen en vraag naar de afdeling collections, dan heb je de juiste afdeling te pakken.

De titel klopt niet omdat ik nog niet hoef te betalen aan het incassobureau. 
Ze dreigen er alleen nog mee. 
Maar buiten dat, als je een nette titel boven je bericht hebt waarom moet deze dan veranderd worden? 
 

Ik ga de afdeling collections bellen, bedankt voor het reageren. 

Geef je bedoelde titel dan hier nog een keer in een bericht ajb.

Reputatie 2

De eerste was : vreemde zaak: eerst betalen voor je geld terug krijgt. 
 

De tweede(voor het samen voegen): Vreemde zaak: betalen voor iets dat je nooit gekregen hebt. 

Reputatie 7
Badge +12

De eerste was : vreemde zaak: eerst betalen voor je geld terug krijgt. 
 

De tweede(voor het samen voegen): Vreemde zaak: betalen voor iets dat je nooit gekregen hebt. 

Ja alleen dat is niet vindbaar voor mensen met een soortgelijk probleem. Die zoeken eerst op het forum en gaan niet zoeken naar “vreemde zaak” als ze iets soortgelijks hebben maar wel naar incassobureau. Een moderator zal het dus hebben aangepast.

 

Verder is het verstandig om uw forumprofiel aan te vullen met de gegevens van uw vader. Dan kan een moderator meekijken waar het fout gaat en inhoudelijk reageren.

Ok, dank.
Ik ben maar een bovengemiddeld geïnteresseerde meelezer ( en schrijver) hier.
Heel jammer dit soort onnodige problemen.
( en titels die “spontaan” veranderen daar heb ik zelf ook vervelende ervaringen mee )

Hoe kijkt je vader nu TV ?
Met een beetje geluk kun je op de TV al de NPO’s ed (ongecodeerd) ontvangen.
Dan wel een antennetje nodig, die liggen in grote getale stof te happen, rondvragen, kringloopwinkel.
De ontvangst is sterk afhankelijk van de omstandigheden ter plaatse.

Reputatie 2

@Ik_Combineer  Moet je tegenwoordig ook al gaan nadenken of je probleem vindbaar is voor anderen?

Ik blijf het raar vinden dat mijn titel aangepast is. 
 

@huistijger door uw tip, én weer 55 minuten klantenservice, lijkt het nu opgelost. 
 

@KeesYagi Mijn vader kijkt nu naar Ziggo via het verpleeghuis, en niet geheel onbelangrijk: gratis! 

Reputatie 7
Badge +21

@Ik_Combineer  Moet je tegenwoordig ook al gaan nadenken of je probleem vindbaar is voor anderen?

Nee dat hoef je niet, daar zijn de moderators voor.

Reageer