Beantwoord

Abonnement Ziggo niet stopgezet

  • 4 March 2024
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik ben overgestapt naar kpn en zij zouden alles regelen m.b.t. het stopzetten van mijn Ziggo abonnement.  Maar abonnement bij ziggo is niet stop gezet en loopt nog. Nu heb ik 2 abonnementen! En klantenservice is net als Ziggo bij Kpn ook onmogelijk moeilijk gemaakt. 
 

icon

Beste antwoord door N.N. 4 March 2024, 11:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Zit u bij Ziggo misschien nog in de contract periode? 

Dank je voor je reactie Nick.
4 februari zou de overstap doorgegeven zijn aan Ziggo. Er is minimaal een maand opzeg termijn. Is het dan zo dat de maand maart ook nog moet worden gerekend als overtap maand? 

Naar aanleiding van je overstap van Ziggo naar KPN, eventueel met nummerbehoud, moet je van beide partijen toch de nodige correspondentie hebben gehad en als daar iets niet duidelijk is meteen reageren naar de betreffende partij toe @Bart T 

Als je van de overstapservice gebruik heb gemaakt en je KPN-abo is inmiddels actief en je Ziggo abo ook, terwijl dat niet meer zou moeten, even met KPN contact opnemen, 0800 0402. Op het moment dat je lijn bij KPN actief is geeft KPN aan de vorige provider door dat de lijn ‘overgenomen’ is.

Nu gaat dat 'overnemen’ bij jou niet letterlijk op omdat het via 2 dragers gaat, coax bij Ziggo en koper/glasvezel bij KPN.

 

Reageer