Vraag

Abonnementskosten mobiel abonnement wijken af

  • 27 March 2023
  • 7 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb telefonisch contact gehad en daarbij is mij verzekerd dat de maandelijkse kosten bij het wijzigen van mijn abonnement naar alles onbeperkt 25 euro zouden zijn. Echter heb ik zojuist mijn factuur ontvangen en staat daar een bedrag van 34,39 euro.

 

Graag ontvang ik hiervoor een correctie en aanpassing dat het abonnement de telefonisch bevestigde prijs zal zijn


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kijk eens op pagina 2. Daarop staat de periode waarop deze factuur van toepassing is. Dat is niet altijd 1 maand. Het kan ook 6 weken zijn. Dan kan dit bedrag correct zijn.

Dat is niet het geval. Het gaat hier om één maand. (03.03 - 02.04)

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u hier een schermafdruk plaatsen van pagina 2?

 

Reputatie 7
Badge +21

Heb je dit mobiele abonnement al langer en is het alleen omgezet naar unlimited data? Je hebt ook een internet thuis abonnement?
Dan lijkt het “Combivoordeel - Korting op Mobiel” van € 7,50 weggevallen. Daarmee zou het totaal op €26,89 terecht komen, wat dit abonnement kost sinds de inflatiecorrectie van 1 oktober 2022.

Het snelste is om KPN 0800-0402 nogmaals te bellen om dit Combivoordeel recht te zetten.

Ik heb inderdaad een thuisabonnement, dus dan zou het bedrag gelijk moeten zijn aan jouw voorbeeld. Ga einde dag wel bellen en zien wat ze te melden hebben. 👍🏻

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @LC88LC, is het middels een telefoontje naar de klantenservice opgelost?