Abonnementsprijs per maand €5,00 hoger dan afgesproken

  • 3 February 2023
  • 11 reacties
  • 115 keer bekeken

Helaas wordt mijn contract van 24-11-2022 niet juist gehonoreerd.

Door fouten KPN administratie is contract in de werkelijkheid € 5,- euro teveel.

Veel telefoontjes en bezoek KPN winkel Rotterdam , waar toegegeven dat contract door fouten niet juist in Mijn KPN en maandelijkse afrekening, heeft allen inzet medewerkers daar er tot op heden geen aanpassing plaatsgevonden.

Begrijp niet hoe dat mogelijk is,  mijn bewijzen ter inzage gegeven,  in administratie KPN staat  contract 24-11-2022 juist weergegeven.

Help!!!!!

Wat te doen???


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Eerst zorgen dat je profiel is ingevuld en dan wachten op een moderator die dit ongetwijfeld gaat behandelen. De administratie werkt niet in het weekend, dus kan wel eens langer duren.

https://forum.kpn.com/settings/profile

Profiel MijnKPN is ingevuld.

Is voor Forum een nieuw profiel nodig?

Badge +19

Ja want niemand weet wie leeuw15 is😉

Profiel MijnKPN is ingevuld.

Is voor Forum een nieuw profiel nodig?

Ja daar twijfel ik ook aan. Want een moderator kon mij prima vinden zonder dat. Maar ik weet dat er aan dat ik mijn producten aan mijnKPN profiel had gekoppeld. 

Maar maak het de moderators makkelijk, waarschijnlijk moeten die voor die andere weg meer door en jij bent nu belanghebbende. Er wordt mee geschermd dat alleen KPN moderators het kunnen zien. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @leeuw55 ,.

Dan lijkt het erop dat je jouw vijf euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Was het maar zo simpel dat ik het zelf kan regelen op de site.

Het basis contract , alle bewijzen zijn er, is € 18,50. Op de site staat € 23,50. Op de facturen staat € 23,50.

In adminstratie van KPN staat op datum afsluiten contract € 18,50.

En ik kan dat niet wijzigen.

Vermoed dat ik weet wat het is. KPN winkel, waar contract afgesloten, deelde die mening en ging aan de slag om dat miv februari 2023 te hebben rechtgezet.

Het aantal excuses, compentaties ongemak is inmiddels talrijk.

Helaas krijgt KPN het tot op heden niet voor elkaar.

Wanneer een moderator dit leest, even mijn profiel leest en via mail of telefoon contact opneemt kan dat wellicht een begin zijn om het op te lossen.

 

Reputatie 7

Hoi @leeuw55, welkom bij ons op het forum. Het klinkt inderdaad alsof er een korting mist zoals Noordzee al noemt. Dat kan ik niet met zekerheid zeggen, aangezien er geen gegevens op je forumprofiel staan. Ik kan niet zien wat je in MijnKPN hebt ingevuld, ik kan alleen iets met je forumprofiel. Zou je dat volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) kunnen invullen en daarna een seintje geven? Dan kan ik met je meekijken.

Beste Jasper,

 

Profiel ingevuld.

 

Ben benieuwd of u erin slaagt wat een tiental medewerkers helpdesk en drietal in KPNWinkel niet is gelukt ondanks alle goed bedoelde beloften.

 

Hoezo IBAN? Wordt niet gevraagd bij profiel.

Vr.gr.

AL

Reputatie 7
Badge +24

Het basis contract , alle bewijzen zijn er, is € 18,50. Op de site staat € 23,50. Op de facturen staat € 23,50.

In adminstratie van KPN staat op datum afsluiten contract € 18,50.

Ik vermoed dat dit zo hoort. Vraag me niet waarom, maar KPN doet dit al jaren. Je sluit een abonnement af voor € 18,50. En op de factuur staat € 23,50 met daaronder een korting van 5 euro zodat het effectief weer € 18,50 is. 

Zo staat hier € 16,50:

Maar ik heb nooit een abonnement voor € 16,50 afgesloten. Ik heb voor 14 euro afgesloten. Zo stond het op de site bij het bestellen. Maar KPN maakt er op de factuur dit van dus. En doet daarbij ook nog lekker ingewikkeld met dat 5G gedoe. 

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @leeuw55, ik heb voor je gekeken en ik zie inderdaad dat er 23.50 in rekening wordt gebracht. Om tot dat bedrag te komen is de Husselkorting er al afgehaald. Ik zie verschillende orderbevestigingen staan, op de bevestiging van 25-11 staat dat het 18.50 zal worden, op de bevestiging van 29-11 staat dat het 23,50 zal worden. Ik zie geen order staat die bij de bevestiging van de 25e hoort, alleen een van de 29e. Dat is wat er daadwerkelijk is uitgevoerd, en dat komt wel met elkaar overeen dus.

Het punt is blijft wel dat er een andere bevestiging is met een ander bedrag. Ik kan die niet achterhalen, dus ik heb een melding voor je aangemaakt naar een achterliggende afdeling. Zij zullen dit verder voor ons bekijken en nemen daarover contact met jou op.

Beste Jasper,

Bedankt voor uw bemiddeling wat hedenmiddag resulteerde in het telefoongesprek zoals toegezegd.

De collega meldde dat ik over een paar dagen in MijnKPN het juiste in de KPN winkel afgesloten contract € 18,50  vermeld zal staan.

Ook zal er € 10,- worden afgetrokken in komende factuur.

Ik wacht het af.

Maar van compensatie voor het feit dat alleen door mijn volhouden de afgelopen maanden de fout is hersteld wilde de KPN medewerker niets weten. 

Alle collega's KPN die dat ook hebben geprobeerd, winkel en Helpdesk is het niet gelukt en gaven mij telkenmale valse hoop.

Enige Coulance zal KPN mobiel niet misstaan.

Vriendelijke groet,