Beantwoord

Achterstand betalingen telefonie door Kredietbank

  • 8 October 2022
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Hallo,

Ik zit bij de Kredietbank en door onbekende redenen loop ik telkens een maand achter met mijn betalingen. De betalingen kunnen niet dmv automatische afschrijving van mijn rekening voldaan worden, gezien hier alléén mijn wekelijkse huishoudgeld op gestort wordt, waar ik boodschappen van haal. Ik geef maandelijks opdracht aan de Kredietbank de facturen te betalen. Ik heb geen geld beschikbaar om deze maand achterstand in te lopen zodat ik weer tijdig betaal. Ik betaal dus wél, maar telkens ongeveer 3 weken te laat. Ik vraag uw begrip, en zie even geen manier dit op te lossen. Graag hoor ik van u.

Een vriendelijke groet, Georg

 

Admin: Gegevens verplaatst i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 October 2022, 15:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Beste Melching,

Dit is een openbaar forum dus iedereen kan meelezen. Het is daarom niet zo handig om al je gegevens te vermelden. Het is verstandig dit zo snel mogelijk aan te passen.

Reputatie 7
Badge +22

Beste Melching,

Dit is een openbaar forum dus iedereen kan meelezen. Het is daarom niet zo handig om al je gegevens te vermelden. Het is verstandig dit zo snel mogelijk aan te passen.

@JanBar ik heb het al gemeld bij de KPN moderator. 😉

Hallo @Melching a.s. maandag meteen even bellen met KPN, afdeling Collections om te overleggen wat mogelijk is. Het gratis nummer is 0800 0402.

Succes.

 

Reputatie 7

Hoi @Melching, via het forum hebben wij geen mogelijkheden hiervoor. Als je ons belt zoals Jan al noemt kan je in contact komen met de afdeling die daarover gaat en kan je samen met hun kijken wat de mogelijkheden zijn.