Beantwoord

Actiekorting Viaplay niet ontvangen

  • 24 January 2023
  • 4 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik heb in december jl viaplay geïnstalleerd voor €6,99 per maand. Deze actie was geldig voor 3 maanden. Op mijn factuur wordt €13,99 per maand in rekening gebracht. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 9 February 2023, 10:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Opa Olifantje, welkom op het KPN Forum!

Ik kan me voorstellen dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt. Ik kijk daarom graag even met je mee. 

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.

Ik heb dit 11 dagen geleden al ingevuld en verstuurd

Reputatie 7
Badge +17

Ik had geen seintje van je ontvangen dat je dit had ingevuld. Ik ging er daarom vanuit dat je mij niet meer nodig had. Ik ga nu alsnog voor je kijken.

 

Ik zie dat je op 30 december Viaplay hebt aangezet. In de bevestiging van de wijziging staat het volledige bedrag, zonder korting. 

Nu weet ik dat we een actie hebben waarbij we een select groepje klanten aanbieden om Viaplay 3 maanden lang met 50% korting te kijken. Deze klanten krijgen hierover een e-mail van ons. Ik zie deze e-mail alleen niet bij jou staan.

Heb je deze ontvangen? Zo ja, zou je hiervan dan een screenshot willen delen?

Dat de korting voor een select groepje klanten was heb ik niet gezien dus dit werkt misleidend.

Heel jammer. Ik ga viaplay stopzetten want op deze manier vind ik het veel te duur.

Dank voor je reactie

 

Joke van Deurzen