Beantwoord

Afgesloten maar wel betaald.

  • 21 October 2022
  • 17 reacties
  • 389 keer bekeken

Beste, ik zou vandaag binnen 2 uur worden aangesloten nadat ik vanochtend de openstaande rekening heb betaald via mijn kpn. Helaas zijn we nu 10 uur verder en ben ik nog niet aangesloten en weet de klantenservice ook niet wat er aan de hand is. ik werk vanuit huis via Vpn en wifi maar dat gaat nu niet. ik hoor graag van jullie, alvast dank.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 22 October 2022, 15:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Met de MijnKPN app of in MijnKPN kun je zien of de betaling verwerkt is.

Hoi @Jak1970 . Erg jammer dat je diensten nog niet werken.

Als je zeker weet dat de betaling is overgemaakt dan kun je het beste bellen met collections (0800 0402 kantoor uren).  Zij kunnen dan onderzoeken wat er misgaat en dit repareren. 

Hoi Erwin, dank voor je bericht. In mijn kpn staat sinds vanochtend niets meer open dus hij had al aangesloten moeten zijn. Als ik de probleemoplosser doorloop geeft die na een scan aan dat er nog een openstaande betaling is. Er lijken 2 systemen niet gelijk te lopen.

Beste, heb inmiddels vanochtend vroeg gelijk gebeld maar ben nog niet aangesloten. Ik hoop dat er iemand bij kan helpen? 

Met de MijnKPN app of in MijnKPN kun je zien of de betaling verwerkt is.

Goedemorgen Hans, alles staat op betaald, helaas na verschillende keren met jullie gebeld te hebben ben ik nog steeds niet aangesloten. Graag jullie hulp. Alvast dank.

Hoi @Jak1970 . Erg jammer dat je diensten nog niet werken.

Als je zeker weet dat de betaling is overgemaakt dan kun je het beste bellen met collections (0800 0402 kantoor uren).  Zij kunnen dan onderzoeken wat er misgaat en dit repareren. 

Goedemorgen Erwin, alles staat op betaald, helaas na verschillende keren met jullie gebeld te hebben ben ik nog steeds niet aangesloten. Graag jullie hulp. Alvast dank.

Beste, ik zou vandaag binnen 2 uur worden aangesloten nadat ik vanochtend de openstaande rekening heb betaald via mijn kpn. Helaas zijn we nu 10 uur verder en ben ik nog niet aangesloten en weet de klantenservice ook niet wat er aan de hand is. ik werk vanuit huis via Vpn en wifi maar dat gaat nu niet. ik hoor graag van jullie, alvast dank.

Goedemorgen, alles staat op betaald binnen mijn kpn en helaas na verschillende keren met jullie gebeld te hebben ben ik nog steeds niet aangesloten. Graag jullie hulp. Alvast dank.

Hi allen, ik herken dit verhaal en weet ook even niet meer wat te doen. Ik heb nu al 4 medewerkers gesproken, de 1 zegt dit de ander beloofd dat en als dit de wijze is waarop er met de klant om wordt gegaan wil ik het contract opzeggen. 


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Jak1970!

Je hebt al een topic geopend: het is niet de bedoeling om meerdere topics of berichten te plaatsen over hetzelfde onderwerp. Wil je daar alsjeblieft rekening mee houden? Alvast bedankt!

Vanuit het Forum hebben wij niet de mogelijkheid om een heraansluiting in orde te maken of te bespoedigen. Dat heeft onze administratie wel, zij zijn op werkdagen tijdens kantooruren bereikbaar via het gratis nummer 0800 0402.

Wij geven een uitleg over het betalen na een blokkade, hier staat ook een schema die wij aanhouden mbt heraansluiten:
 


Het kan dat jouw heraansluiting afwijkt van het bovenstaande schema: onze administratie kan jou maandag dan verder helpen.

Goedemiddag @Jak1970!

Je hebt al een topic geopend: het is niet de bedoeling om meerdere topics of berichten te plaatsen over hetzelfde onderwerp. Wil je daar alsjeblieft rekening mee houden? Alvast bedankt!

Vanuit het Forum hebben wij niet de mogelijkheid om een heraansluiting in orde te maken of te bespoedigen. Dat heeft onze administratie wel, zij zijn op werkdagen tijdens kantooruren bereikbaar via het gratis nummer 0800 0402.

Wij geven een uitleg over het betalen na een blokkade, hier staat ook een schema die wij aanhouden mbt heraansluiten:
 


Het kan dat jouw heraansluiting afwijkt van het bovenstaande schema: onze administratie kan jou maandag dan verder helpen.

Beste,

 

Dank voor je opmerking. Mijn heraansluiting wijkt niet af, is via mijn kpn betaald vrijdagochtend en was ook duidelijk te zien dat alles op betaald stond. Ik vind je reactie eerlijk gezegd te kort doen aan de situatie en bied geen daadwerkelijke hulp. Vanaf vrijdag hoor ik verschillende reacties van KPN maar feitelijk zit ik door een intern probleem bij KPN vanaf vrijdag zonder internet en mis daardoor nu inkomsten. Eerlijk gezegd is het laatste waar ik op zit te wachten een opmerking van een moderator over waar ik rekening mee moet houden maar zou graag vandaag nog aangesloten worden. 

Reputatie 7
Badge +9

Beste @Jak1970 , het is duidelijk - en uiteraard ook te begrijpen - dat je vandaag nog terug aangesloten wilt worden. Maar zoals al een paar keer verteld gaat dat helaas niet lukken. Er is binnen KPN op dit moment niemand beschikbaar, die dit kan regelen. En ook die hier op het forum aanwezigen moderatoren kunnen hier helaas niets in betekenen. Enige optie is dus om op maandag ochtend met 0800 0402 te bellen en je door te laten verbinden met de afdeling collections.

Beste @Jak1970 , het is duidelijk - en uiteraard ook te begrijpen - dat je vandaag nog terug aangesloten wilt worden. Maar zoals al een paar keer verteld gaat dat helaas niet lukken. Er is binnen KPN op dit moment niemand beschikbaar, die dit kan regelen. En ook die hier op het forum aanwezigen moderatoren kunnen hier helaas niets in betekenen. Enige optie is dus om op maandag ochtend met 0800 0402 te bellen en je door te laten verbinden met de afdeling collections.

Beste Joris, dank voor je bericht. Dat is inmiddels duidelijk maar ik vind het toch belangrijk me in ieder geval te uitten op dit forum want ben blijkbaar niet de enige. Hopelijk gaat KPN hierdoor sneller iets doen aan dit probleem.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jak1970 , kwam de afsluiting als een verrassing? Aan het moment van afsluiten gaat normaal een traject vooraf van 1e herinnering, 2e herinnering (met kosten) en ‘laatste’ waarschuwing voor afsluiten en heraansluitingskosten, allemaal bedoeld om afsluiten te voorkomen. Heb je die wel ontvangen of is het daar al fout gegaan?

Beste Ruud,

Dank voor je bericht, dat is heel behulpzaam.

Dat lost het probleem op en dat is natuurlijk waarvoor we op een forum zitten, om elkaar te helpen.

Als je heb betaald voor een dienst is de afspraak dat je deze ook krijgt volgens de voorwaarden net zoals je wordt afgesloten volgens de voorwaarden die mij bekend zijn. Jouw aanvulling hierin wordt zeker op prijs gesteld. Nogmaals dank.

Beste,

 

Dank voor je opmerking. Mijn heraansluiting wijkt niet af, is via mijn kpn betaald vrijdagochtend en was ook duidelijk te zien dat alles op betaald stond. Ik vind je reactie eerlijk gezegd te kort doen aan de situatie en bied geen daadwerkelijke hulp. Vanaf vrijdag hoor ik verschillende reacties van KPN maar feitelijk zit ik door een intern probleem bij KPN vanaf vrijdag zonder internet en mis daardoor nu inkomsten. Eerlijk gezegd is het laatste waar ik op zit te wachten een opmerking van een moderator over waar ik rekening mee moet houden maar zou graag vandaag nog aangesloten worden. 

Je bent niet binnen 2 uur aangesloten, dat had wel gemoeten dan wijkt het toch af? 🤷🏼‍♀️
En er staat duidelijk dat het via het kpn forum niet geregeld kan worden, dus nee er wordt inderdaad geen hulp geboden. Maandag ff bellen. 
 

Je kunt lekker lullig en sarcastisch doen maar gewoon op tijd betalen en het er niet op aan laten komen. Heb je er geen gezeik van.

Beste,

 

Dank voor je opmerking. Mijn heraansluiting wijkt niet af, is via mijn kpn betaald vrijdagochtend en was ook duidelijk te zien dat alles op betaald stond. Ik vind je reactie eerlijk gezegd te kort doen aan de situatie en bied geen daadwerkelijke hulp. Vanaf vrijdag hoor ik verschillende reacties van KPN maar feitelijk zit ik door een intern probleem bij KPN vanaf vrijdag zonder internet en mis daardoor nu inkomsten. Eerlijk gezegd is het laatste waar ik op zit te wachten een opmerking van een moderator over waar ik rekening mee moet houden maar zou graag vandaag nog aangesloten worden. 

Je bent niet binnen 2 uur aangesloten, dat had wel gemoeten dan wijkt het toch af? 🤷🏼‍♀️
En er staat duidelijk dat het via het kpn forum niet geregeld kan worden, dus nee er wordt inderdaad geen hulp geboden. Maandag ff bellen. 
 

Je kunt lekker lullig en sarcastisch doen maar gewoon op tijd betalen en het er niet op aan laten komen. Heb je er geen gezeik van.

Dank voor je aanvulling Parossa.

Ben je weer aangesloten @Jak1970?